Alwin schreef:Ik denk overigens dat het niet goed is dat een prostutiezone zoals de keileweg gesloten wordt. Hoe dom het ook klinkt je houd de overlast dan op 1 plek anders verspreid je het over heel de stad. Uitroeien lukt je nooit hoe hard je het ook aanpakt.
Klopt. Zoals ik al eerder zei, het is het oudste beroep van de wereld en dat zal wel zo blijven.
Het was inderdaad een stomme zet de Keileweg te sluiten. Op die plek waren ze bij elkaar, konden bij elkaar hun verhalen kwijt, kwamen voor elkaar op en voelden ze zich nog een beetje veilig.
Nu is hun veilige 'thuishaven' gesloten en zwerven ze nu noodgedwongen door de hele stad. Hoezo probleem verplaatsen... op de Keileweg waren ze op één plek, nu is men de controle compleet kwijt.
Alwin schreef:Overigens kan ik mij als man nou niet echt er iets bij voorstellen om zoals dat hier wordt genoemt je behoeftes er bij kwijt te kunnen. De meeste van die meiden zijn brood en brood mager en door de drugs ook zeer onsmakkelijke om te zien. (dan nog geen eens over de lucht die bij die meeste meiden vandaan komt)
Ik denk dat de nood wel héél hoog moet zijn wil je daar je behoeftes kwijt willen. Veel van de meiden zelf zeggen dat trouwens zelf ook.
Ze zijn inderdaad broodmager, holle ogen, bruine afgebrokkelde tanden, een kapsel als een ouwe heksenbezem en hun geur is niet te harden en dan zijn ze ook nog eens onder invloed. Je zou zeggen, eer je dáár als man je behoeftes kwijt wil...
Eén van de meiden had overigens wel een goed advies voor de mannen (stond ooit een keer in de Straatkrant): 'Knijper op je neus, ogen dicht en gaan'.