Moderator: Moderafo's
LPJ schreef:Ik zie even niet in wat het met groeten te maken heeft, maar goed. Zou het niet goed zijn als 'de wereld' christenen en refo's herkent aan de kleding? Om zo, naast je daden, te kunnen getuigen van je christen-zijn?
LPJ schreef:Ik zie even niet in wat het met groeten te maken heeft, maar goed. Zou het niet goed zijn als 'de wereld' christenen en refo's herkent aan de kleding? Om zo, naast je daden, te kunnen getuigen van je christen-zijn?
Gershwin schreef:Dat hij niet gezegd heeft dat het verplicht is
quantum schreef:In de discussie over het dragen van een lange broek door vrouwen moet je niet het argument gebruiken dat een lange broek netter is dan een extreem korte rok. De reden? Als je de BIJBEL leest dan zie dat ieder mens er kuis en ingetogen moet leven en met verhullende kleding zich moet kleden. Dus hoe dan ook in elk geval geen onthullende kleding. Dit geld voor zowel man als vrouw. Wat zijn de motieven bij het kleden en uiterlijk?
Waarom willen vrouwen nu zo graag eigenlijk een broek aan?
lizzz schreef:quantum schreef:In de discussie over het dragen van een lange broek door vrouwen moet je niet het argument gebruiken dat een lange broek netter is dan een extreem korte rok. De reden? Als je de BIJBEL leest dan zie dat ieder mens er kuis en ingetogen moet leven en met verhullende kleding zich moet kleden. Dus hoe dan ook in elk geval geen onthullende kleding. Dit geld voor zowel man als vrouw. Wat zijn de motieven bij het kleden en uiterlijk?
Waarom willen vrouwen nu zo graag eigenlijk een broek aan?
jongen... *zucht*
probeer es een week een rok, zou ik zeggen. En dan niet als je alleen maar kantoorwerk doet ofzo, dan gaat het wel. Maar misschien is het een beetje (= sterk gebagatelliseerd) onpraktisch?
Maar maak er ajb geen moordzaak van, lieve mensen.
Denk aan Paulus, wat hij zegt over vlees eten en zulk soort minder belangrijke uiterlijkheden.
Doe alles van uit je geloof, of dat nou wel of geen broek is. Maar als jij zelf ergens geen kwaad in ziet, voeg je dan naar de ander, zodat hij niet gekwetst wordt.
Liefde, weet je wel.
quantum schreef:Toch wel vreemd de laatste opmerkingen!!
Nu worden ineens de weersomstandigheden of het feit dat het wel of niet praktisch is om een rok te dragen bij de discussie betrokken?
Je moet daar nu juist niet gaan zoeken of het dragen van bepaalde kleding wel of niet goed is. In de BIJBEL staat duidelijk dat we verhullende kleding moeten dragen.
De huidige mode is zo van steeds bloter en onthullender, daar krijg je het 's winters wel koud van. Trek dan wat aan zou ik zeggen.
Verder blijf ik het motief het belangrijkst vinden waarom je als vrouw een broek aan zou willen!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten