Moderator: Moderafo's
Julius schreef:Ik vind het juist wel handig om op zondag te kunnen winkelen, de andere dagen heb ik daar niet eens tijd voor. Dus als het aan mij ligt gaan de winkels zowel op zondag als in de avond open.
Memmem schreef:Voor de winkeliers is dit heel erg vervelend om op zondag open te moeten zijn, het kost veel geld aan verwarming, verlichting en personeel, terwijl er geen meer geld in het laatje komt. Als je dan zonodig wilt dat de winkels op zondag open zijn moet je er zelf maar gaan werken.Mij komt het ook wel eens uit dat de winkels heel vroeg of heel laat open zijn, moet me ook aanpassen hoor. Dus gewoon de winkels dicht op zondag lijkt me toch nog het beste.
Julius schreef:Memmem schreef:Voor de winkeliers is dit heel erg vervelend om op zondag open te moeten zijn, het kost veel geld aan verwarming, verlichting en personeel, terwijl er geen meer geld in het laatje komt. Als je dan zonodig wilt dat de winkels op zondag open zijn moet je er zelf maar gaan werken.Mij komt het ook wel eens uit dat de winkels heel vroeg of heel laat open zijn, moet me ook aanpassen hoor. Dus gewoon de winkels dicht op zondag lijkt me toch nog het beste.
Winkeliers hoeven van mij echt niet te worden verplicht om op zondag open te gaan, dat moeten ze zelf weten. Als ze dan omzet mislopen is dat hun probleem, dat hoort bij het ondernemersschap.
Julius schreef:Gershwin schreef:Je kunt toch ook niet ontkennen dat alle kleine bedrijven dan kapotgeconcurreerd worden door de grote, oder? ?
Tjah, dat is dan jammer. Nederland bestaat niet ten gunste van de kleine ondernemer.
essieee schreef:
Gedenkt de sabbatdag dat gij die heiligt!!
Dus, vrij duidelijk. GEEN koopzondag!
essieee schreef:en het oude testament dan? Ik denk dat we dan weer terug komen bij de ouwe discussie of de 10 geboden nog gelden??/
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten