marcel081276 schreef:David Sorensen van Real Life is een man Gods en hij verteld geweldige dingen, vraag maar eens aan je dominee hoe hij over narnia denkt..
Nah, dat vraag ik liever aan mezelf.

Moderator: Moderafo's
marcel081276 schreef:David Sorensen van Real Life is een man Gods en hij verteld geweldige dingen, vraag maar eens aan je dominee hoe hij over narnia denkt..
Aragorn schreef:marcel081276 schreef:David Sorensen van Real Life is een man Gods en hij verteld geweldige dingen, vraag maar eens aan je dominee hoe hij over narnia denkt..
Nah, dat vraag ik liever aan mezelf.Verder vind ik dat die David Sorensen niet zulke hele geweldige dingen vertelt eigenlijk. Eerder discutabel.
marcel081276 schreef:Aragorn schreef:marcel081276 schreef:David Sorensen van Real Life is een man Gods en hij verteld geweldige dingen, vraag maar eens aan je dominee hoe hij over narnia denkt..
Nah, dat vraag ik liever aan mezelf.Verder vind ik dat die David Sorensen niet zulke hele geweldige dingen vertelt eigenlijk. Eerder discutabel.
vergelijk eens met de bijbel wat hij zegt en oordeel dan over zijn teksten.. of geef anders een voorbeeld van een discutabel onderwerp.
Sorensen zegt eerst dat je je wijze raad moet halen bij mensen die hun christen-zijn in de praktijk brengen
Dan heeft ie 1x gelijk, en dat is waar de regiseur die faun wel heel erg heeft laten lijken of een reeds bekend beeld uit een lang vergeten mythologie.
Of CS lewis zelf dus wel gelukkig geweest is met deze uiterlijke gelijkenis is nog maar de vraag, gezien een schrijver een wezentje dat hij beschrijft zich in zijn hoofd wel eens anders voor kan stellen.
Lalage schreef:Sorensen zegt eerst dat je je wijze raad moet halen bij mensen die hun christen-zijn in de praktijk brengen en daarna zegt hij dat je ook zelf moet nadenken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten