Oke ik vind dit wel mooie reacties, hier heb ik teminste wat aan, maar ik vraag me nog iets af.
Het gehandicapt zijn komt voor uit de zonde die de mens deed in het paradijs, hoe zit dat dan? En gehandicapten die zondigen tegen de Geest?
Moderator: Moderafo's
Cor schreef:Het gehandicapt zijn komt voor uit de zonde die de mens deed in het paradijs, hoe zit dat dan? En gehandicapten die zondigen tegen de Geest?
trijntjejohanna schreef:gehandicapten zijn ook gewoon mensen
trijntjejohanna schreef:gehandicapten zijn ook gewoon mensen
Cor schreef:Het gehandicapt zijn komt voor uit de zonde die de mens deed in het paradijs, hoe zit dat dan? En gehandicapten die zondigen tegen de Geest?
Charity schreef:Ik weet niet wat God met gehandicapten wil of niet wil. Wel kun je veel van ze leren, hoe blij ze zijn en kunnen genieten van hele kleine dingen. Heerlijk. Dat is echt gaaf om te zien.
TheEdge schreef:Charity schreef:Ik weet niet wat God met gehandicapten wil of niet wil. Wel kun je veel van ze leren, hoe blij ze zijn en kunnen genieten van hele kleine dingen. Heerlijk. Dat is echt gaaf om te zien.
Ik denk niet dat er specifiek een ander doel is voor geestelijk gehandicapten ten opzichte van 'gewone' mensen. Iedereen heeft wel een 'handicap' heeft, die hem het dienen van God moeilijker maakt.
De een heeft een laag IQ, de ander moet leren omgaan met homofiele gevoelens, de derde is druk en snel driftig...
Volgens mij heeft iedereen een kruis dat 'ie moet dragen, precies zo zwaar of licht als hij of zij aankan. Zonder uitzondering.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten