Een mooie vrouw

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 09 nov 2005 14:27

Pieter schreef:Hoewel mijn eigen vrouw behoorlijk blond is (qua haarkleur dan, verder is ze best intelligent... :D ) mag ik ook graag chocoladebruine vrouwen zien.

Ben ik nu raar?

Bijzonder debiel ja. :P Maarreh, bedoel je huidskleur of haar?

Pieter
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Pieter » 09 nov 2005 14:28

Huidskleur.

Pakistaanse vrouwen bijvoorbeeld kunnen fabelachtig mooi zijn. Indiaase vrouwen ook.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 09 nov 2005 14:30

Ja idd, alhoewel ik bij chocoladebruin meer aan echt negroïde types denk. Persoonlijk val ik volgens mij het meest op iets donkerdere types, tegen het mediterrane aan en zonder stijl haar. En dat heb ik dus best voor elkaar. :P

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 09 nov 2005 14:33

Aragorn schreef:Ja idd, alhoewel ik bij chocoladebruin meer aan echt negroïde types denk. Persoonlijk val ik volgens mij het meest op iets donkerdere types, tegen het mediterrane aan en zonder stijl haar. En dat heb ik dus best voor elkaar. :P

Foto! :mrgreen:

Pieter
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Pieter » 09 nov 2005 14:33

Misschien bedoel ik amandelkleurig?

Whatever, u weet wel wat ik bedoel. Negroïde vrouwen kunnen overigens ook bijzonder aantrekkelijk zijn. En dan bedoel ik niet types als Naomi Campbell. Maar wel weer types als Beyonce Knowles.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 09 nov 2005 14:38

Smurffie schreef:
Aragorn schreef:Ja idd, alhoewel ik bij chocoladebruin meer aan echt negroïde types denk. Persoonlijk val ik volgens mij het meest op iets donkerdere types, tegen het mediterrane aan en zonder stijl haar. En dat heb ik dus best voor elkaar. :P

Foto! :mrgreen:

Neuh.Afbeelding

Overigens vind ik krullen geloof ik belangrijker dan de kleur, aangezien ik een Nicole Kidman ook wel kan waarderen en ook meer roodachtigen lang niet altijd onaangenaam vind.

@Pieter: Naomi Campbell vind ik ook niet echt interessant nee. Beyonce is wel oke, alhoewel ik haar persoonlijk nogal gemaakt vind.

Pieter
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Pieter » 09 nov 2005 14:40

Rood haar kán heel mooi zijn. Zoals Patricia Arquette het heeft in The Hi-Lo Country.

En als ik 't over Beyonce heb, praat ik natuurlijk alleen over haar uiterlijk. Verder zegt dat mens me niets.

Annemieke86
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Annemieke86 » 11 nov 2005 21:22

Pieter schreef:Rood haar kán heel mooi zijn. Zoals Patricia Arquette het heeft in The Hi-Lo Country.

En als ik 't over Beyonce heb, praat ik natuurlijk alleen over haar uiterlijk. Verder zegt dat mens me niets.
Beyonce weet gewoon dat ze aandacht krijgt, en dat maakt haar lelijk.. vind ik zelf dan :)
Afbeelding

Sofieke
Mineur
Mineur

Berichtdoor Sofieke » 30 nov 2005 17:28

Leuk topic!!
We can love completely, without complete understanding.....

kurtyo

Berichtdoor kurtyo » 01 dec 2005 00:19

Een iets meer inhoudelijke reactie is uiteraard wel gewenst... 8)

Ik heb al wat gezegd in de begindagen van dit topic, maar wil nog wel eens reageren.

Wat ik steeds belangrijker begin te vinden bij vrouwen is 'stijl'. Hoe iemand overkomt, zich kleedt, etc. En langzamerhand beginnen ook 'manieren' een rol te spelen, gewoon de manier waarop je handelt e.d. bij een etentje of zo. Ik begin daar bij mezelf steeds meer op te letten, dus ook bij anderen.
Wat ik ook heel belangrijk vind is persoonlijke verzorging. En dat hoeft helemaal niet extreem te zijn, gigantische make-up-lagen incluis, maar gewoon goed jezelf verzorgen.
Qua innerlijk val de laatste tijd op iets meer integere vrouwen, vrouwen met een bepaalde rustige uitstraling, iets minder op de voorgrond. Vrouwen die lief zijn maar absoluut een sterke wil hebben. (Soort stille kracht zeg maar.)
Om weer even op het uiterlijk vlak terug te komen: ik ben niet zo kritisch, denk ik, of heb in ieder geval een brede smaak. Lange vrouwen vind ik persoonlijk interessant vanwege mijn eigen lengte. Korte vrouwen vind ik ook wel weer aandoenlijk. Ik vind heupen fijn om naar te kijken, dus deze dienen wel enigszins te voldoen aan mijn maatstaven. :mrgreen: (maar ik ben ook op dat gebied niet heel rechtlijnig). Verder vind ik de mond vrij belangrijk, evenals de ogen. Twee onderdelen die je vaak ziet en waar je vaak gebruik van maakt. Handen vind ik ook belangrijk, vraag me niet waarom. Ik houd van grote handen (niet TE groot) met mooie volle nagels.

Wat ik bij mannen belangrijk vind: persoonlijke (uiterlijke en innerlijke) verzorging. Binnen een vriendengroep kun je best plat zijn op z'n tijd (zolang er door een ieder om gelachen kan worden) en kun je best het een en ander maken, maar in het openbaar vind ik enige terughoudendheid en kuisheid in taalgebruik steeds meer gewenst. Heel belangrijk is een zekere mate van charme, hiermee bedoel ik geen slijmerig gedrag en tot vervelens toe tonen hoe galant je bent, maar gewoon de simpele dingen: iemand voor laten gaan (ik doe het bij vrouwen maar vaak ook bij mannen waar ik mee op stap ben), een jas aanreiken/helpen aandoen, een stoel aanschuiven of achteruit schuiven (en ook dat kan ik bij zowel mannen als vrouwen doen).

Verder geldt voor zowel man als vrouw: denk na bij wat je zegt (en dat heb ik lang niet altijd gedaan en doe ik nog steeds te weinig). (Overigens heb ik het hier niet over discussies maar over de omgang met elkaar of het geslacht waar je op valt.)

Annemieke86
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Annemieke86 » 01 dec 2005 18:42

Sofieke schreef:Leuk topic!!
haha ja echt wel :P een topic over mooie mannen dan he? :wink:
Afbeelding

willie
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor willie » 01 dec 2005 18:59

een mooie vrouw
ja dat is voor mij een vrouw die mooi van binnen is
en wat mijn fafo is van buiten is blond haar en blauwe ogen want ik heb dat namelijk zelf ook :oops: en ik vind dat gewoon heel mooi :oops:

en van binnen ja ik wil zoizo een vrouw die ook voor god kiest en gewoon geweldig lief en noem maar op is ;)

lltje
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor lltje » 06 dec 2005 16:34

Sowieso een heel interessant topic.... zolang het maar niet te banaal wordt. Ik ben wel benieuwd naar de reacties.

Zelf heb ik graag dat iemand `echt` is; en dat bedoel ik uiterlijk en innerlijk. Uiterlijk: niet te veel make-up enzo, wel netjes verzorgd en mooie kleren, maar niet tè. En met mooie kleren bedoel ik ook kleren die gewoon stijlvol zijn en niet echt sexy-achtig zijn.
Innerlijk ècht dat betekent voor mij: ècht geloven, aandacht voor anderen, eerlijk, èchte humor (geen gewilde humor) enzo. Verder houd ik ook van mensen die toch wel een bepaalde mate van intelligentie hebben, die op zijn tijd leuk kunnen filosoferen, een algemene ontwikkeling hebben...

Maar dat was in het algemeen, nu het antwoord op de echte vraag in dit topic: bij vrouwen let ik vooral op het gezicht (niet tè opgemaakt, verzorgd, maar ook open, verlegen). Sinds kort let ik ook erg op de manier van lopen, maar dat is waarschijnlijk een tic die weer snel overgaat.

Bij mannen let ik op hun haar, hun gezicht ook en hun manier van praten èn wat ze zeggen natuurlijk.
Het is net zo moeilijk om te horen zonder oren, adem te halen zonder longen als om christelijk te zijn zonder de Geest van God in je hart.

Katlheen
Majoor
Majoor

Berichtdoor Katlheen » 06 dec 2005 17:58

Ik ga voor een roodharige vrouw...!!!! En natuurlijk de combinatie van donker haar, lichte ogen. En omgekeerd natuurlijk. Op reis kom ik vaak in Italie, ook erg mooie vrouwen lopen daar rond!!!
Wij veroordelen dogmatisch andere dogma's.

Cybercurse
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Cybercurse » 06 dec 2005 19:04

Corine schreef:
Smurffie schreef:
Corine schreef:
Struis schreef:Je inbreng als vrouw zijnde is meer dan welkom hoor...
Hoe denk je er als vrouw over, waar mannen naar kijken? Voel je je bekeken? Kun je jezelf zijn als je goed gekleed gaat, of zoek je je zekerheid in je uiterlijk? Dat soort vragen intrigeren me.

Na het lezen van dit topic voel ik me wel bekeken ja. Ik geloof dat ik maar af zie van mijn voornemen a.s. vrijdag mn gezicht te laten zien.. Om maar niet te spreken van de rest van mn lijf..
pff, en waarom staat dit verhaal niet in de slowschat? Vind het bekijken van mooie vrouwen weinig te maken hebben met relaties...

Nounounou zeg, menige vrouw kan jaloers zij op jou melkfabriek :mrgreen: Enne, als jij niet gaat, kan ik ook niet, dus doe me dat niet aan please 8)

sooo jij ben echt erg!!!! en op welke rug slaap jij vannacht??

Muhahahaha, 'op welke rug slaap jij vannacht?' Die ga ik gebruiken als ik weer irritante, vvv-meisjes tegenkom! ;)

Terug naar “Archief”