Pieter schreef:Hoewel mijn eigen vrouw behoorlijk blond is (qua haarkleur dan, verder is ze best intelligent...) mag ik ook graag chocoladebruine vrouwen zien.
Ben ik nu raar?
Bijzonder debiel ja.

Moderator: Moderafo's
Smurffie schreef:Aragorn schreef:Ja idd, alhoewel ik bij chocoladebruin meer aan echt negroïde types denk. Persoonlijk val ik volgens mij het meest op iets donkerdere types, tegen het mediterrane aan en zonder stijl haar. En dat heb ik dus best voor elkaar.
Foto!
Corine schreef:Smurffie schreef:Corine schreef:Struis schreef:Je inbreng als vrouw zijnde is meer dan welkom hoor...
Hoe denk je er als vrouw over, waar mannen naar kijken? Voel je je bekeken? Kun je jezelf zijn als je goed gekleed gaat, of zoek je je zekerheid in je uiterlijk? Dat soort vragen intrigeren me.
Na het lezen van dit topic voel ik me wel bekeken ja. Ik geloof dat ik maar af zie van mijn voornemen a.s. vrijdag mn gezicht te laten zien.. Om maar niet te spreken van de rest van mn lijf..
pff, en waarom staat dit verhaal niet in de slowschat? Vind het bekijken van mooie vrouwen weinig te maken hebben met relaties...
Nounounou zeg, menige vrouw kan jaloers zij op jou melkfabriekEnne, als jij niet gaat, kan ik ook niet, dus doe me dat niet aan please
sooo jij ben echt erg!!!! en op welke rug slaap jij vannacht??
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten