meschianza schreef:Dus we hebben nog Ikke, PPM en Acire toch?
Ow.da's beperkt.
Dan kies ik Acire.
Heejjj, uitkijken jij, je mag alleen op de mannen stemmen bij 'mister..' Dus als je het even aan de deskundigen over wilt laten..!

Moderator: Moderafo's
Cybercurse schreef:meschianza schreef:Dus we hebben nog Ikke, PPM en Acire toch?
Ow.da's beperkt.
Dan kies ik Acire.
Heejjj, uitkijken jij, je mag alleen op de mannen stemmen bij 'mister..' Dus als je het even aan de deskundigen over wilt laten..!
dit nu precies de reden dat vrouwen niet mogen stemmen, ze snappen het niet.meschianza schreef:Cybercurse schreef:meschianza schreef:Dus we hebben nog Ikke, PPM en Acire toch?
Ow.da's beperkt.
Dan kies ik Acire.
Mee oneens! ik vind dat ook vrouwen mee mogen stemmen, die kiezen tenminste op inhoud, dan blijft de zaak inhoud-uiterlijk wat in balans.
Ik wijzig mijn stem bij nader inzien, ik kies zowel Acire als Ikke a;s Paprikameisje.
Cybercurse schreef:Tja mevrouwtje, alleen bij een missverkiezing gaat het doorgaans hoofdzakelijk om het uiterlijk, qua innerlijk zullen we er maar van uitgaan dat de kandidaten niet zoveel te bieden hebben (ze zijn zo dom om hun foto's online te zetten)
Graag alleen mannelijke stemmen dus
Maarten schreef:tja, ik denk dat je je als vrouw over de mannen heen wilt werken.meschianza schreef:Maarten schreef:dit nu precies de reden dat vrouwen niet mogen stemmen, ze snappen het niet.
Waarom heb ik zo vaak onenigheid met jou?![]()
waarom nu weer absurd? Nou vooruit stel dat dat het niet is, wat is het dan wel volgens jou?meschianza schreef:Maarten schreef:tja, ik denk dat je je als vrouw over de mannen heen wilt werken.meschianza schreef:Maarten schreef:dit nu precies de reden dat vrouwen niet mogen stemmen, ze snappen het niet.
Waarom heb ik zo vaak onenigheid met jou?![]()
Dat is inderdaad mijn levendoel, om ooit over alle mannen heengewerkt te zijn.Nee, jij bent echt absurt
meschianza schreef:Cybercurse schreef:Tja mevrouwtje, alleen bij een missverkiezing gaat het doorgaans hoofdzakelijk om het uiterlijk, qua innerlijk zullen we er maar van uitgaan dat de kandidaten niet zoveel te bieden hebben (ze zijn zo dom om hun foto's online te zetten)
Hmpf, Ben ik blij dat ik niet meer meedoet.
Cybercurse schreef:meschianza schreef:Cybercurse schreef:Tja mevrouwtje, alleen bij een missverkiezing gaat het doorgaans hoofdzakelijk om het uiterlijk, qua innerlijk zullen we er maar van uitgaan dat de kandidaten niet zoveel te bieden hebben (ze zijn zo dom om hun foto's online te zetten)
Hierbij stem ik op jou(in de statuten staat dat een kandidatuur niet meer ingetrokken kan worden)
Maarten schreef:Maarten.....het is ABSURT, niet absurd! denk nou maar niet dat je het beter weet.Van Dale schreef:absurd ( bijvoeglijk naamwoord, bijwoord )
*zucht* Wie heeft er nu in vredesnaam nog een toelichting nodig? *zucht*
meschianza schreef:Cybercurse schreef:meschianza schreef:Cybercurse schreef:Tja mevrouwtje, alleen bij een missverkiezing gaat het doorgaans hoofdzakelijk om het uiterlijk, qua innerlijk zullen we er maar van uitgaan dat de kandidaten niet zoveel te bieden hebben (ze zijn zo dom om hun foto's online te zetten)
Hierbij stem ik op jou(in de statuten staat dat een kandidatuur niet meer ingetrokken kan worden)
slijmbal, wat wil je nu weer van me, mijn dubbeloopsjachtgeweer heeft Riebo verduisterd dus die kan je niet krijgen.
Maarten.....het is ABSURT, niet absurd! denk nou maar niet dat je het beter weet.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten