André schreef:Mm, soo leer je ze wel het snelst kennen enzo

Moderator: Moderafo's
André schreef:Mm, soo leer je ze wel het snelst kennen enzo
Struis schreef:Maar nu toegespitst op het vrouwelijk geslacht. Waarom vinden mannen vrouwen mooi?
hamlap schreef:Struis schreef:Maar nu toegespitst op het vrouwelijk geslacht. Waarom vinden mannen vrouwen mooi?
Tja, ik zeg altijd voor de grap: vrouwen zijn zo mooi, want God heeft daar nog wat langer over na kunnen denken toen hij de mens schiep.... de vrouw als pronkjuweel op de schepping![]()
charlie schreef:André schreef:Mm, soo leer je ze wel het snelst kennen enzo
t is maar net wat je van ze wilt weten. . . (dit is geeen off-topic)
Smurffie schreef:esra schreef:Raido schreef:Tja, wat een afknapper..Smurffie schreef:Ze is knap en dat viel me direct op.
Jij vínd haar knap.
Van het woord 'knap' bestaat geen definitie, omdat iedereen daar nl. weer anders over denkt.
nog een afkanpper dan, van t woord knap bestaat wel een definitie. "meneer van Dale weet alles"
knap1 (bn.)
1 (van personen en hun uiterlijk) welgevormd => betoverend, leuk
2 met een zeer goed verstand => bevattelijk
3 bekwaam uitgevoerd, zeer kundig => hij kan er wat van, straf
dus knap kan gaan over t uiterlijk, maar ook over de intelligentie. letten mannen daar eigenlijk wel eens op???
Laat ik het zo zeggen: Als we het over 'knap' qua uiterlijk hebben, dan zijn de menigen nogal verdeeld en daar heeft meneer van Dale niets tegenin te brengen
Struis schreef:Je inbreng als vrouw zijnde is meer dan welkom hoor...
Hoe denk je er als vrouw over, waar mannen naar kijken? Voel je je bekeken? Kun je jezelf zijn als je goed gekleed gaat, of zoek je je zekerheid in je uiterlijk? Dat soort vragen intrigeren me.
Smurffie schreef:In elk geval, borsten hebben geen ogen.(al eerder vermeld ergens) dus mannen, dat je datmaar even onthoud
Laat ik m'n inbreng als vrouw dan ook maar eens geven.
Je hebt van die mannen die kijken om te kijken....ze kijken naar alle borsten/billen die langs komen. Die mannen zijn afschuwelijk.
Maar ik kom er ook tegen die kijken...verder lopen....en dan toch nog een keer kijken. Dat is leuk.
Ik moet er wel aan wennen dat, wanneer ik met m'n 18-jarige dochter loop, de blikken mèèr naar haar gaan
Jij denkt wel een beetje Platoons hoor, over vrouwen.@ topic: uitstraling. En die komt denk ik het meest tot uitdrukking in de ogen, in de lach. En de vormen boeien niet zo zolang die niet al te veel van het idee vrouw afwijken.
Struis schreef:Smurffie schreef:In elk geval, borsten hebben geen ogen.(al eerder vermeld ergens) dus mannen, dat je datmaar even onthoud
Wat bedoel je daar precies mee? Het klinkt raadselachtig.
Jij denkt wel een beetje Platoons hoor, over vrouwen.Gershwin schreef:@ topic: uitstraling. En die komt denk ik het meest tot uitdrukking in de ogen, in de lach. En de vormen boeien niet zo zolang die niet al te veel van het idee vrouw afwijken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten