Moderator: Moderafo's
Jansje schreef:nee het moet ook niet, maar als je een man of vrouw ontmoet is het niet de bedoeling dat je er mee gaat samenwonen, dat lijkt me duidelijk toch?
MissF schreef:Jansje schreef:nee het moet ook niet, maar als je een man of vrouw ontmoet is het niet de bedoeling dat je er mee gaat samenwonen, dat lijkt me duidelijk toch?
Nou, nee, eigenlijk niet nee
Er staat in mijn woorden gezegd: een man verlaat zijn mams en paps en gaat naar zn vriendin met wie ie naar bed gaat en waardoor ze 1 worden. Moet dit in een huwelijk? Onzin! Dat staat er dus niet!
Ik ben zeker ook voor trouwen, maar alleen omdat je dan een zegen meekrijgt van God.
Samenwonen kun je tegenwoordig gewoon doen in 'gemeenschap van goederen''hoor, alleen mis je dan het echt in de kerk door de dominee vragen van de zegen over je huwelijk...
Jansje schreef:ja tis natuurlijk best makkelijk om niet te trouwen je kan d,r zo van af, kan zo naar een ander.
je hoeft aan niemand verantwoording af te leggen, kben tog nog niet getrouwd!
samenwonen is gwoon ontlopen van je verantwoording naar God en naar de mens.
André schreef:Want?Gian schreef:Je hebt in deze tijd weinig andere keus.
Pardon beste jongen, ik had over het woord 'niet' heen gelezen.Gian schreef:André schreef:Want?Gian schreef:Je hebt in deze tijd weinig andere keus.
Wat wil je horen beste man?
Tegenwoordig is het normaal om een jaartje of vier 'verkering' te hebben. Dat vind ik abnormaal. Bovendien zijn er tegenwoordig niet zomaar centen, want de ceremonie kost ook 10000 euro.
Is het dan gek te stellen apart te blijven wonen?
Pcies, en die vraag m.b.t. je familie of collega’s , die komt sneu genoeg voor.LeChat schreef:Ik denk dat André alleen maar wil aangeven dat je zélf bepaalt hoe duur je bruiloft is.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] en 18 gasten