Paranormaal zijn

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Mariamagdalena
Majoor
Majoor

Berichtdoor Mariamagdalena » 13 okt 2005 18:10

Jannoek, het is niet verstandig om door mannen aan je hoofd te laten zitten, voor dat je t weet glijdt hun hand af naar plekken die jij niet wilt.
Gewoon niet op in gaan.
Rij instructuur of niet.
k Heb genoeg welwillende hulpverleners meegemaakt die altijd wel een rede hebben om bij je als mooi meisje aan je te zitten, BAH!
En als het uit de hand loopt en je moeder of je vader of zo gaat er werk van maken, dan heb jij zogenaamd een "grote fantasie" en krijg jij er nog de schuld van. Dus kijk maar uit. Als het nou een vrouw was, dan is het anders.

Mariamagdalena
Majoor
Majoor

Berichtdoor Mariamagdalena » 13 okt 2005 18:20

Aragorn schreef:Ja, maar er is toch een bepaalde scheve situatie lijkt me. Als iemand jou helemaal doorziet terwijl dat andersom niet zo is.. 'normaal' gesproken zijn dat soort dingen wederzijds, in een vriendschap ofzo. Niet met iemand die je zomaar tegenkomt.

Daarom
als je verder geen gesprek of zo met "die persoon" hebt, dan maakt het niks uit. Dan interesseert die persoon het niet en vergeet hij jou weer snel.
Bovendien vind "die persoon" het zelf ook niet altijd even prettig om te zien wat mensen denken en om aan mensen te zien of ze ziek zijn of op korte termijn worden.
iedereen heeft die gave, volgens mij. De 1 wat meer dan de ander.
Ik heb het moeten ontplooien omdat ik als jong meisje moest overleven in de "jungle" van Amsterdam.
Als je die gave, die iedereen in principe heeft, daar niet uitwerkt, dan kom je of achter de ramen terecht of er gebeurt wat anders naars.
ik ben nl vroeger zwerfjongere geweest toen het woord nog niet bestond.
En een hulpverlener heeft mij eens verteld, waarom het is dat als ik iemand voor het eerst zie, dat ik dan kan zien hoe die persoon is, dat dat komt door vroeger, anders had ik het niet overleeft.
Niks paranormaals aan, gewoon instinkt.
Ik zie gelijk aan iemands ogen en lichaamshouding hoe iemand is en of het een oplichter is bv of dat iemand onberekenbaar is of zo, etc, ook positieve dingen. Maar dat leer je door veel met verschillende soorten mensen om te gaan in verschillende situaties
En ik ben toch heel erg in de Here Jezus hoor.
Als ik Hem niet had, was ik er allang niet meer geweest.

Terug naar “Archief”