Moderator: Moderafo's
Optimatus schreef:Uw score
Uit onderzoek blijkt dat mensen die goed luisteren, die gevoelig zijn en serieus, over het algemeen goede probleemoplossers zijn. Mensen die veel praten, een dikke huid hebben en het leven niet zo serieus nemen, komen vaker in de problemen en nemen minder vaak de juiste beslissingen.
Uw score is 22
U bent een Succesvolle Intuïtieve Probleemoplosser
Gefeliciteerd! U bent iemand die maar weinig informatie en tijd nodig heeft om toch de juiste beslissing te nemen. U durft te vertrouwen op uw buikgevoel en neemt soms risico’s die veel mensen niet durven nemen. U kunt hiermee zowel op het persoonlijke vlak als in uw werk grote successen behalen.
*gaap*Uw score
Uit onderzoek blijkt dat mensen die goed luisteren, die gevoelig zijn en serieus, over het algemeen goede probleemoplossers zijn. Mensen die veel praten, een dikke huid hebben en het leven niet zo serieus nemen, komen vaker in de problemen en nemen minder vaak de juiste beslissingen.
Uw score is 20
U bent een Succesvolle Intuïtieve Probleemoplosser
Gefeliciteerd! U bent iemand die maar weinig informatie en tijd nodig heeft om toch de juiste beslissing te nemen. U durft te vertrouwen op uw buikgevoel en neemt soms risico’s die veel mensen niet durven nemen. U kunt hiermee zowel op het persoonlijke vlak als in uw werk grote successen behalen.
johAls je in deze categorie valt heb je in ieder geval geen extreem rustig of sensationeel leven. Je neemt wel risico's, maar die zijn te overzien. Op dit punt ben jij dus mooi in balans.
Rijnmond schreef:Tja, ik weet niet zo goed hoe ik dit moet uitleggen, maar misschien dat er iemand is die begrijpt wat ik bedoel. Ik ben erachter gekomen dat ik mezelf kwel met deprimerende dingen, ik blijf bijv. denken aan dingen in de wereld die je echt "down" doen voelen, lees boeken die niet een "happy end" hebben etc. etc. Nu heb ik hier totaal geen logische verklaring voor. Hoewel ik veel problemen heb gekend bevind ik me nu juist in een periode waar alles (materalistisch iig) voor de wind lijkt te gaan en ik eigenlijk geen reden heb om me ongelukkig te voelen. Toch voelt het op de 1 of andere manier "goed" als ik mezelf verdrietig voel...
Hopelijk begrijpt iemand wat ik bedoel (zelf snap ik het ook niet helemaal).
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten