Je (expres) verdrietig voelen

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Cisca

Berichtdoor Cisca » 28 aug 2005 16:49

Joh, ik had ook 9 punten, en ik ben een vreemd mens hoor, echt waar, dus, hoezo gewoon :mrgreen:

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 28 aug 2005 16:58

Uw score

Uit onderzoek blijkt dat mensen die goed luisteren, die gevoelig zijn en serieus, over het algemeen goede probleemoplossers zijn. Mensen die veel praten, een dikke huid hebben en het leven niet zo serieus nemen, komen vaker in de problemen en nemen minder vaak de juiste beslissingen.

Uw score is 22

U bent een Succesvolle Intuïtieve Probleemoplosser

Gefeliciteerd! U bent iemand die maar weinig informatie en tijd nodig heeft om toch de juiste beslissing te nemen. U durft te vertrouwen op uw buikgevoel en neemt soms risico’s die veel mensen niet durven nemen. U kunt hiermee zowel op het persoonlijke vlak als in uw werk grote successen behalen.
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

Cisca

Berichtdoor Cisca » 28 aug 2005 17:02

Welke test was dat, of heb je die bedacht :lol: |:)|

André

Berichtdoor André » 28 aug 2005 17:07

U kunt hiermee zowel op het persoonlijke vlak als in uw werk grote successen behalen.
Lang leve de CVP :mrgreen:

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 28 aug 2005 20:54

Cisca schreef:Welke test was dat, of heb je die bedacht :lol: |:)|

Stond op dezelfde testsite als de test van Rijnmond c.s.

Cisca

Berichtdoor Cisca » 28 aug 2005 21:14

Hm, dan ga ik daar morgen nog eens kijken, was dat die 100 vragen test?

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 28 aug 2005 21:20

Nee, de intuïtietest.

Cisca

Berichtdoor Cisca » 28 aug 2005 21:27

Oké, thnx :mrgreen: :wink:

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 28 aug 2005 22:06

Optimatus schreef:Uw score

Uit onderzoek blijkt dat mensen die goed luisteren, die gevoelig zijn en serieus, over het algemeen goede probleemoplossers zijn. Mensen die veel praten, een dikke huid hebben en het leven niet zo serieus nemen, komen vaker in de problemen en nemen minder vaak de juiste beslissingen.

Uw score is 22

Gefeliciteerd! U bent iemand die maar weinig informatie en tijd nodig heeft om toch de juiste beslissing te nemen. U durft te vertrouwen op uw buikgevoel en neemt soms risico’s die veel mensen niet durven nemen. U kunt hiermee zowel op het persoonlijke vlak als in uw werk grote successen behalen.

He,,,......dan lijken we dus toch op elkaar!!!!!! :mrgreen:

Shito
Mineur
Mineur
Locatie: I stopped living long ago. Where, it doesnt matter.

Berichtdoor Shito » 22 sep 2005 20:46

72.25

hmmm :)
The ox knoweth his owner, and the ass his master's crib; but my children do not know Me, my people does not consider.

koekie
Mineur
Mineur

Berichtdoor koekie » 23 sep 2005 13:11

sjong, hier ook al zon Succesvolle Intuïtieve Probleemoplosser. :D khad 20 punten.

ik denk 66% met men linkerhersenhelft en 33% met men rechter 8) (braintest)

en op de Sensation Seeker test had ik 75 punten. : Als je in deze categorie valt heb je in ieder geval geen extreem rustig of sensationeel leven. Je neemt wel risico's, maar die zijn te overzien. Op dit punt ben jij dus mooi in balans.

weer wat zelfkennis erbij :puh: ::)) :puh:
als je een kuil graaft met je tanden, krijg je geen vieze handen.

Maaike

Berichtdoor Maaike » 23 sep 2005 14:44

*heeft HSP-test gedaan*

khad 15 punten, dus net opt randje van de 'hoogste klasse' zeg maar...

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 23 sep 2005 15:00

Uw score

Uw score is 20

*gaap*

Als je in deze categorie valt heb je in ieder geval geen extreem rustig of sensationeel leven. Je neemt wel risico's, maar die zijn te overzien. Op dit punt ben jij dus mooi in balans.
joh
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

S-je
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor S-je » 26 sep 2005 12:00

k Heb die 22-vragen-test gedaan en antwoorde 6 keer ja... Dus duidelijk geen HSP ofzo :lol:

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Re: Je (expres) verdrietig voelen

Berichtdoor Boekenlezer » 28 okt 2005 17:41

Rijnmond schreef:Tja, ik weet niet zo goed hoe ik dit moet uitleggen, maar misschien dat er iemand is die begrijpt wat ik bedoel. Ik ben erachter gekomen dat ik mezelf kwel met deprimerende dingen, ik blijf bijv. denken aan dingen in de wereld die je echt "down" doen voelen, lees boeken die niet een "happy end" hebben etc. etc. Nu heb ik hier totaal geen logische verklaring voor. Hoewel ik veel problemen heb gekend bevind ik me nu juist in een periode waar alles (materalistisch iig) voor de wind lijkt te gaan en ik eigenlijk geen reden heb om me ongelukkig te voelen. Toch voelt het op de 1 of andere manier "goed" als ik mezelf verdrietig voel...

Hopelijk begrijpt iemand wat ik bedoel (zelf snap ik het ook niet helemaal).

Ik constateer bij mijzelf:
- als ik alleen leef, heb ik de neiging mij blind te staren op mijn negatieve eigenschappen en zwakke punten, waardoor mijn stemming dan slechter is; bovendien zijn mijn sociale vaardigheden dan aan de heel erg magere kant, doordat ik het dan niet zo gewend ben om met mensen te praten; kortom: niet leuk!
- als ik echter veel onder mensen ben, liefst continu natuurlijk, krijg ik juist het tegenover gestelde: dan heb ik juist meer oog voor mijn sterke punten, en voel ik mij veel optimistischer; mijn sociale vaardigheden zijn dan véél beter, omdat ik ze eigenlijk constant gebruik; dan kan ik me erg lekker in mijn vel voelen zitten.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Terug naar “Archief”