Moderator: Moderafo's
MissF schreef:Puuuh, hoe langer verkering hoe vaker contact, is dat n bestaande uitdrukking ?
Wij zien elkaar erg veel. Al is dat ook een aantal avonden in combinatie met een kerkelijke activiteit hoor, of een enkele dag maar 5 minuutjes ofzo.
Maar toch, we zien elkaar bijna elke dag. En als we elkaar een dagje niet zien dan bellen we standaard.
Misschien komt daar ooit nog eens verandering in, maar wat wij wel daardoor leren: het elkaar leren kennen, geestelijk en lichamelijk gaat een heel stuk sneller dan bij stelletjes die elkaar alleen in het weekend zien.
esra schreef:MissF schreef:Puuuh, hoe langer verkering hoe vaker contact, is dat n bestaande uitdrukking ?
Wij zien elkaar erg veel. Al is dat ook een aantal avonden in combinatie met een kerkelijke activiteit hoor, of een enkele dag maar 5 minuutjes ofzo.
Maar toch, we zien elkaar bijna elke dag. En als we elkaar een dagje niet zien dan bellen we standaard.
Misschien komt daar ooit nog eens verandering in, maar wat wij wel daardoor leren: het elkaar leren kennen, geestelijk en lichamelijk gaat een heel stuk sneller dan bij stelletjes die elkaar alleen in het weekend zien.
he, hier moest ik nog even op reageren. wij zagen elkaar in het begin elke dag en als we elkaar niet zagen waren we aan t smsen. maar nu zien we elkaar veel minder en straks natuurlijk helemaal niet. maar dat zegt nog niks over of we elkaar sneller leren kennen dan stelletjes die elkaar vaker zien dan in het weekend. als je minder bij elkaar bent ga je de tijd die je hebt extra waarderen. (mijn mening iig) en je hoeft echt niet t hele weekend serieus te praten, gewoon lekker niks doen is ook heel erg fijn. ik vind t niet leuk dat ik hem zo weinig zie, maar het is nu even niet anders en de tijd die we hebben waardeer ik zeer.
Lalage schreef:Borkdude komt na dik 3 jaar veel reizen eindelijk bij mij in de buurt wonen, dat zal wennen worden! Maar wel handig dattie dan ook doordeweeks een keertje voor me kan kokenOverigens denk ik dat we hierdoor niet veel meer contact zullen hebben, 's avonds heb je toch vaak dingen te doen waardoor je geen tijd hebt om bij elkaar te bankhangen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten