Moderator: Moderafo's
O neeeRock-G schreef:Aragorn schreef:Mwah, ik vind dit soort duurstuurmail-achtige verhaaltjes vaak ook een beetje flauw. Niet iets waar ik heel veel aan zou hebben oid, maar als dat voor andere mensen wel geldt is dat natuurlijk prima.
Ik heb geen vrienden, dus krijg ook geen doorstuurmailtjes..![]()
Raido schreef:O neeeRock-G schreef:Aragorn schreef:Mwah, ik vind dit soort duurstuurmail-achtige verhaaltjes vaak ook een beetje flauw. Niet iets waar ik heel veel aan zou hebben oid, maar als dat voor andere mensen wel geldt is dat natuurlijk prima.
Ik heb geen vrienden, dus krijg ook geen doorstuurmailtjes..![]()
Rock-G schreef:kurtyo schreef:Goed, om wat tegengas te geven. Ik vind 'm niet heel bijzonder....
Geef je tegengas om tegengas te geven, of hou je er niet van dat de Heer als helpdeskmedewerker wordt afgeschildert?
ChrizZ schreef:Okee.. Dan geef ik ook maar even m'n mening, als nieuwkomer moet ik natuurlijk wel positief beginnen. Het verhaal spreekt me opzich wel aan, de dingen die erin staan zijn denk ik ook absoluut waar.. Maar ik vraag me af of mensen hier ECHT iets aan zullen hebben.. De kern waar het om gaat is belangrijk voor alle mensen, maar of deze manier van presenteren de mensen sneller bij dat doel zal brengen betwijfel ik..
kurtyo schreef:Rock-G schreef:kurtyo schreef:Goed, om wat tegengas te geven. Ik vind 'm niet heel bijzonder....
Geef je tegengas om tegengas te geven, of hou je er niet van dat de Heer als helpdeskmedewerker wordt afgeschildert?
Nee, ik houd gewoon niet van dit soort christelijke en ook vervelende doorstuurmails/verhaaltjes. Ik heb er niets aan, en ik vind het vrij inhoudsloos...
Overigens geef ik geen tegengas als ik ergens wel achter sta, dus wees gerust, ik doe dit niet om je topic te verpesten... (dit keer niet)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten