De Grote Heelmeester

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

ChrizZ
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor ChrizZ » 14 sep 2005 14:06

Okee.. Dan geef ik ook maar even m'n mening, als nieuwkomer moet ik natuurlijk wel positief beginnen. Het verhaal spreekt me opzich wel aan, de dingen die erin staan zijn denk ik ook absoluut waar.. Maar ik vraag me af of mensen hier ECHT iets aan zullen hebben.. De kern waar het om gaat is belangrijk voor alle mensen, maar of deze manier van presenteren de mensen sneller bij dat doel zal brengen betwijfel ik..
We lachen hard om een mop en glimlachen zachtjes om geluk..

Rock-G

Berichtdoor Rock-G » 14 sep 2005 14:07

kurtyo schreef:Goed, om wat tegengas te geven. Ik vind 'm niet heel bijzonder....

Geef je tegengas om tegengas te geven, of hou je er niet van dat de Heer als helpdeskmedewerker wordt afgeschildert?

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 14 sep 2005 14:17

Mwah, ik vind dit soort duurstuurmail-achtige verhaaltjes vaak ook een beetje flauw. Niet iets waar ik heel veel aan zou hebben oid, maar als dat voor andere mensen wel geldt is dat natuurlijk prima.

Rock-G

Berichtdoor Rock-G » 14 sep 2005 14:19

Aragorn schreef:Mwah, ik vind dit soort duurstuurmail-achtige verhaaltjes vaak ook een beetje flauw. Niet iets waar ik heel veel aan zou hebben oid, maar als dat voor andere mensen wel geldt is dat natuurlijk prima.

Ik heb geen vrienden, dus krijg ook geen doorstuurmailtjes.. :mrgreen: :mrgreen:

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 14 sep 2005 15:20

Rock-G schreef:
Aragorn schreef:Mwah, ik vind dit soort duurstuurmail-achtige verhaaltjes vaak ook een beetje flauw. Niet iets waar ik heel veel aan zou hebben oid, maar als dat voor andere mensen wel geldt is dat natuurlijk prima.

Ik heb geen vrienden, dus krijg ook geen doorstuurmailtjes.. :mrgreen: :mrgreen:
O neee :P
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

Rock-G

Berichtdoor Rock-G » 14 sep 2005 15:23

Raido schreef:
Rock-G schreef:

O neee :P

....aaand i'd like to keep it that way :D

mystery
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mystery » 14 sep 2005 15:41

on-topic please :)
Als mens alleen kun je niet bestaan, je hebt de ander nodig om te groeien.

Wees eerst een individu voordat je een duo wordt.

girl17
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor girl17 » 14 sep 2005 20:35

het spreekt me niet erg aan.
Als de moed je in de schoenen zakt, gaan dan eens op de kop staan.

TheKeimpe
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor TheKeimpe » 15 sep 2005 12:04

Op zich wel leuk, misschien niet helemaal reformatorisch, meer een beetje vervuld van remonstrantse trekjes...

Maar ik denk dat mensen meer hebben aan het lezen van de concrete Bijbel, dan aan allerlei slappe aftreksels in verhaalvorm.

kurtyo

Berichtdoor kurtyo » 15 sep 2005 13:39

Rock-G schreef:
kurtyo schreef:Goed, om wat tegengas te geven. Ik vind 'm niet heel bijzonder....

Geef je tegengas om tegengas te geven, of hou je er niet van dat de Heer als helpdeskmedewerker wordt afgeschildert?

Nee, ik houd gewoon niet van dit soort christelijke en ook vervelende doorstuurmails/verhaaltjes. Ik heb er niets aan, en ik vind het vrij inhoudsloos...
Overigens geef ik geen tegengas als ik ergens wel achter sta, dus wees gerust, ik doe dit niet om je topic te verpesten... (dit keer niet)

esra
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor esra » 15 sep 2005 14:40

ChrizZ schreef:Okee.. Dan geef ik ook maar even m'n mening, als nieuwkomer moet ik natuurlijk wel positief beginnen. Het verhaal spreekt me opzich wel aan, de dingen die erin staan zijn denk ik ook absoluut waar.. Maar ik vraag me af of mensen hier ECHT iets aan zullen hebben.. De kern waar het om gaat is belangrijk voor alle mensen, maar of deze manier van presenteren de mensen sneller bij dat doel zal brengen betwijfel ik..

misschien niet, maar met zulke dingen krijg je wel mensen aan het denken en het kan een opstap zijn naar het lezen van de bijbel. ik vond hem iig erg grappig. er wordt iets op de hak genomen en dat mag best wel eens.
Afbeelding

Rock-G

Berichtdoor Rock-G » 15 sep 2005 14:59

kurtyo schreef:
Rock-G schreef:

Nee, ik houd gewoon niet van dit soort christelijke en ook vervelende doorstuurmails/verhaaltjes. Ik heb er niets aan, en ik vind het vrij inhoudsloos...
Overigens geef ik geen tegengas als ik ergens wel achter sta, dus wees gerust, ik doe dit niet om je topic te verpesten... (dit keer niet)

Okay, je hebt er niets aan,duidelijk. Ironisch genoeg plaatste ik het voor mensen die er wél iets aan hebben.

p.s : kan me niet herinneren dat je een topic ooit 'verpest' hebt. Een topic staat open voor alle meningen of nie dan..

debbie
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor debbie » 20 sep 2005 09:55

heel mooi!

Shito
Mineur
Mineur
Locatie: I stopped living long ago. Where, it doesnt matter.

Berichtdoor Shito » 22 sep 2005 17:13

Ik heb wat bugs in het programma gevonden...

1. Bij zeer regelmatig gebruik op jezelf worden opeens Egoisme.dll, Arrogantie.dll en Zelf_Overschatting.exe naar de map My_Heart gekopieerd, en vervolgens uitgevoerd. Deze programma's lijken op het eerste gezicht onschuldig, en verbeteren de systeemprestaties, maar ze belemmeren netwerkverkeer, en ze lijken conflicten te veroorzaken met de virusscanner. Zo kunnen virussen als Geen_Respect.dll en Afstoten.exe in je systeemmappen komen. Dit soort virussen verspreiden zich over het netwerk en activeren op de doelcomputers programma als Zelfhaat.exe, Wantrouwen.con en Angst.dll; op de langere duur zal het ook liefde.exe verwijderen. Hiervoor raden we aan om Zelfkennis.rar te downloaden en te installeren. Run dit programma regelmatig, het zal een waarschuwing afgeven als bovenstaande bestanden op uw computer zijn gekomen.

2. Het is verstandig om het programma handmatig af te stellen, aangezien sommige opties blijkbaar vrij algemeen geimplementeerd zijn voor algemener gebruik. We hebben gemerkt dat Liefde.exe met name geconfigureerd is voor je eigen computers en de andere computers op het netwerk, maar dat het niet standaard communiceert met het systeembeheer.

Ga daarom naar extra's -> opties, en dan naar de tab "doel". Als het goed is staat het vakje 'naaste' al aangevinkt, en door het volgen van de instructies zal het vakje 'zelf' ook aangevinkt staan. Maar het vakje 'God' staat standaard uit. Vink dit vakje aan. Ga vervolgens naar de tab 'prioriteiten' en zet daarbij de prioriteit van 'God' op maximaal.

Het komt regelmatig voor dat als je vervolgens op OK klikt, je een waarschuwing krijgt dat Know_God.lib niet gevonden kan worden. Dit is een bestand dat normaal bij de installatie van je systeem meegeleverd is, maar steeds vaker zien we dat dit niet gebeurt. Het is te downloaden op vele sites, ik raad aan even rond te kijken aangezien er veel versies bestaan. De meeste zijn te vinden onder de naam Bible.doc; schrik niet, dit is een zeer groot bestand, maar het is aan te raden dit toch te downloaden, anders zal Liefde.exe niet efficient blijven draaien en zullen de prioriteiten vaak op uw eigen systeem gericht worden.

3. Veel mensen denken dat Liefde.exe ook werkt als virusscanner. Let op: dit is NIET het geval! Wel zal Liefde.exe virussen hun werk belemmeren, maar het is toch aangeraden een goede virusscanner te gebruiken en deze regelmatig te upgraden. Wij raden Geestelijk-Pantser aan. Deze kunt u vinden op www.Efeze6.chr, en functioneert zeer goed als beveiliging voor Liefde.exe; wel is aangeraden een standaard virusscanner erbij te hebben aangezien Geestelijk-Pantser slechts de belangrijkste software beschermt. Torah.exe is een oud programma, maar bij onderzoek komt dit toch steeds weer als beste uit de bus. Onderdeel van dit programma is Geweten.exe; dit zult u in uw Icon Tray zien; als dit opflitst en een waarschuwing geeft, negeer deze dan niet!

Wij adviseren deze updates van harte!
The ox knoweth his owner, and the ass his master's crib; but my children do not know Me, my people does not consider.

esra
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor esra » 22 sep 2005 22:06

ik heb ze net weer even upgedeet!!!
hihihi
:D
Afbeelding

Terug naar “Archief”