Die grote morgen

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 12 sep 2005 19:27

essieee schreef:
Raido schreef:
Marnix schreef:Yep. Liever vandaag dan morgen!
en al die onbekeerde mensen? of mag je hierin egoistisch zijn ;)

Daarom...alle onbekeerden: laat je met God verzoenen....(jaja...ook ik)
*krabt op zijn hoofd*

Dus je hoopt dat de grote dag morgen al is, om zo de onbekeerden met God te verzoenen? of volg ik het even niet ;)
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 12 sep 2005 19:29

Raido schreef:
essieee schreef:
Raido schreef:

Daarom...alle onbekeerden: laat je met God verzoenen....(jaja...ook ik)
*krabt op zijn hoofd*

Dus je hoopt dat de grote dag morgen al is, om zo de onbekeerden met God te verzoenen? of volg ik het even niet ;)

Neee...ik hoop dat de wereld zich verzoend

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 12 sep 2005 19:29

Raido schreef:

Nee.... dus... je mag hopen dat Hij snel terugkomt..... maar ook beseffen dat dit zo is, en dus serieus aan de slag gaan.... Hoe zou je je voelen als Jezus morgen terugkomt en je altijd bij jezelf dacht: Ik vertel die persoon over een paar jaar wel een keer over het geloof.... als je zoveel kansen hebt gemist en zo iemand uiteindelijk nooit over die Jezus, die dan terugkomt en wie in Hem geloven meeneemt, hebt verteld? Hoe zou je collega die niet gelooft het vinden als hij dan ziet dat jij wordt meegenomen en hij achtergelaten?
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

amigo
Mineur
Mineur

Berichtdoor amigo » 12 sep 2005 19:34

Nee.... dus... je mag hopen dat Hij snel terugkomt..... maar ook beseffen dat dit zo is, en dus serieus aan de slag gaan.... Hoe zou je je voelen als Jezus morgen terugkomt en je altijd bij jezelf dacht: Ik vertel die persoon over een paar jaar wel een keer over het geloof.... als je zoveel kansen hebt gemist en zo iemand uiteindelijk nooit over die Jezus, die dan terugkomt en wie in Hem geloven meeneemt, hebt verteld? Hoe zou je collega die niet gelooft het vinden als hij dan ziet dat jij wordt meegenomen en hij achtergelaten?[/quote]

Schuld van hem zelf aan 1 kant. Als hij niet naar de kerk gaat weet hij er natuurlijk niets vanaf. Dus dan vindt ik het eigenlijk dat hij het aan zichzelf te danken heeft. Wij moeten natuurlijk ook vertellen over God maar dan moet hij ook normaal naar de kerk gaan.
Ik vloog over de wolken, naar een land hierver vandaan.....

Terug naar “Archief”