FF over gamen,
Ik game zelf ook wel "redelijk"
oa:
Battlefield 2 (en vorige versies)
FarCry
En natuurlijk Rollercoaster Tycoon 3 (a)
Maar ik kan heel erg moeilijk battlefield bijvoorbeeld "slecht" vinden, het is gewoon een totale fictie (dit kan verschillen per persoon) maar ik heb er laatst serieus over nagedacht, en dan ga je dneken van ja op het nieuws/geschiedenis over oorlogen etc dat is echt supererg en daar is gewoon een game van gemaakt en iedereen houd ervan zegmaar.
Maar moeten we bij games er zo over dneken?
Ik denk het niet, ik zie het zelf echt als een heerlijk competatief spel, speel het samen/tegen goede vrienden etc..
Wat ik opzich wel "foute" games vind is waar je satan praktisch in kan "voelen"
Denk bijvoorbeeld aan painkiller..
In het spel painkiller ben je een figuur die doodgaat, je komt bij de hemelpoort en een engel houd je tegen, je moet nog wat klusjes doen voor hem, en dit betekent in de demonenwereld demonen afslachten etc
In de multiplayer versie is het gewoon elkaar een beetje afraggen maar het spel start zo:
10..9..8..7..6..5..4..3..2..1..My Children..Fight
Dus ik vind zelf dat er wel een duidelijke grens is in echte foute games en eigenlijk zeer onschuldige games waar onnodig veel drukte om wordt gemaakt.
Natuurlijk is het wel handig om alles met mate te blijven spelen, want vooral shooters kunnen verslavend werken.
Grtz Bart