Moderator: Moderafo's
Maaikje schreef:Haha, jah hoor, Voda, ik zei toch, de afstand naar Emmeloord valt best mee, Emmeloord ligt helemaal niet aan het einde van de wereld!!! Ennuh, ik zag nog wel wat (welliswaar onder een of andere slaapzak ofzo) op de achterbank liggen
Voda schreef:Maaikje schreef:Haha, jah hoor, Voda, ik zei toch, de afstand naar Emmeloord valt best mee, Emmeloord ligt helemaal niet aan het einde van de wereld!!! Ennuh, ik zag nog wel wat (welliswaar onder een of andere slaapzak ofzo) op de achterbank liggen
noem jij klokhuizen, lege plastic zakken, leeg druivendoosje, lege flessen, een chipsverpakking, wat gevulde plastic tasjes en een paar papiertjes ROMMEL ?????![]()
![]()
gave_meid schreef:Voda schreef:Maaikje schreef:Haha, jah hoor, Voda, ik zei toch, de afstand naar Emmeloord valt best mee, Emmeloord ligt helemaal niet aan het einde van de wereld!!! Ennuh, ik zag nog wel wat (welliswaar onder een of andere slaapzak ofzo) op de achterbank liggen
noem jij klokhuizen, lege plastic zakken, leeg druivendoosje, lege flessen, een chipsverpakking, wat gevulde plastic tasjes en een paar papiertjes ROMMEL ?????![]()
![]()
ligt dat allemaal in jouw auto?![]()
![]()
![]()
Voda schreef:gave_meid schreef:Voda schreef:Maaikje schreef:Haha, jah hoor, Voda, ik zei toch, de afstand naar Emmeloord valt best mee, Emmeloord ligt helemaal niet aan het einde van de wereld!!! Ennuh, ik zag nog wel wat (welliswaar onder een of andere slaapzak ofzo) op de achterbank liggen
![]()
ligt dat allemaal in jouw auto?![]()
![]()
![]()
HOE raaad je het zoo..!?![]()
![]()
en das toch nie zoo raar ??? Tis een stationcar hooor: plek genoeg !!!![]()
Voda schreef:Maaikje schreef:Haha, jah hoor, Voda, ik zei toch, de afstand naar Emmeloord valt best mee, Emmeloord ligt helemaal niet aan het einde van de wereld!!! Ennuh, ik zag nog wel wat (welliswaar onder een of andere slaapzak ofzo) op de achterbank liggen
![]()
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 14 gasten