hoe vaak contact?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 01 sep 2005 15:59

Mijn vriend en ik zien elkaar in het weekend (zaterdagmiddag tot en met zondagavond) en op donderdagavond. Verder smsen we elke dag, ongeveer 10 tot 15 smsjes per dag. Ook bellen we nog wel es, maar dat is meestal hooguit een kwartier.
Soms vind ik het wel moeilijk, vooral van zondagavond tot donderdagavond, dan zie ik mijn vriend zo'n tijd niet en dat vind ik echt niet leuk, maar goed, niks aan te doen.

Spons
Generaal
Generaal

Berichtdoor Spons » 01 sep 2005 16:20

Toen ik verkering kreeg pfff lang geleden zagen we elkaar zowat elke dag. We woonden allebei op kamers dus als we moe uit het werk kwamen zaten we bij elkaar. Kookte samen en trokken veel met elkaar op.

Tsja dan leer je elkaar wel kennnen hoor. Btw ze was natuurlijk ook wel es weg hoor en ik ook :)

Art Girl
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Art Girl » 01 sep 2005 18:17

Wij zijn ieder weekend bij elkaar. Doordeweeks nooit, daar is de afstand te groot voor. Wel msnen we bijna iedere avond, skypen veel en als geen van beide lukt dan bellen we gewoon mobiel. Per dag ong. 5 smsjes (maar als zijn studie begint over 1 week, gaan we dat weer minderen). Verder iedere vakantie bij elkaar, ene helft van de vakantie bij mij, andere helft bij hem (willen graag samen op vakantie, maar ja... dat zit er niet in :cry:).
Schepen waren van hout en mannen van staal. Toen waren schepen van staal en mannen van hout. Nu zijn schepen van polyester en mannen? Die verschonen luiers

girl17
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor girl17 » 01 sep 2005 19:03

ik zie hem elke vrijdag tot en met zondag.
Wij smsen elkaar elke avond voor het slapen gaan.
Als de moed je in de schoenen zakt, gaan dan eens op de kop staan.

Pauline

Berichtdoor Pauline » 01 sep 2005 20:19

mn ex die belde me zo 5 keer per dag en smste heel vaak en dan ook nog mailen.

werd er niet goed van haha. t is dan nu ook mn ex.

als ik echt smoorverliefd ben en weet ik veel wat, dan zou ik het misschien nog helemaal niet zo erg vinden als het zo veel was.

maar ik vond dit echt te veel.

joos
Mineur
Mineur

Berichtdoor joos » 01 sep 2005 21:00

wij hebben nu zo'n 2,5 maanden verkering en zien elkaar onregelmatig, maar elke week wel 2 keer proberen we. Als we het weekend bij elkaar zijn, gebeurt het wel dat we elkaar dan pas weer het volgende weekend zien. Dat is wel een beetje lang.. Door de weeks zien we elkaar vooral op de studentenvereniging.
Elke dag smsen we, stuk of 2 per dag meestal, soms meer, heel soms maar 1. Mailen doen we bijna niet. Soms msnen en af en toe bellen, 1x per week meestal. Maar dat wordt dan al gauw een uur.... :oops:

snien
Mineur
Mineur
Locatie: Goes (maar de 24 jaar Vlissingen zit ook nog diep in mijn hart)

Berichtdoor snien » 01 sep 2005 23:19

Wij zien elkaar elke dag (gelukkig!). Ik rij elke dag naar m toe. Eerst even wat boodschappen halen. Dan koken. Kantie gelijk aanschuiven alstie uit zn werk komt. Heerlijk zo saampies!

Kunnen we elkaar door welke reden dan ook een dag niet zien dan ist dus gewoon een dagje geen kontakt. Hoeveel we ook van elkaar houden, we gaan dan echt niet weer aan de foon hangen voor leuterpraatjes. Ik ben niet zo'n beller. En hij is absoluut geen chatter. Mailen houden we ook niet van. En sms'ers zijn we ook al niet.

Dus slaan we dan gewoon een dagje over. Des te leuker is t als we weer een dag later elkaar weer wel zien!

Wij zouden ook niet meer zonder elkaar kunnen maar ik nooit begrepen dat er stelletjes zijn die dan perse moeten smsen of een uur aan de foon hangen.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 02 sep 2005 10:46

snien: als je elkaar vijf dagen niet ziet, ga je echt wel bellen hoor. En het irritante is dan dat je elkaar wilt knuffelen, maar dat kan niet en dan ga je heel lang telefoneren, maar je knuffelbehoefte wordt maar niet bevredigd :-S

aurora
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor aurora » 02 sep 2005 10:48

Ja, dat van die "knuffelbehoefte" ken ik... Dat speelt vooral met bellen, dan hoor je zijn stem alsof hij bij je is, maar ja, daar blijft het dan ook bij...
De toekomst is de dageraad van het verleden...

Jos123

Berichtdoor Jos123 » 02 sep 2005 10:52

ok
Laatst gewijzigd door Jos123 op 17 feb 2006 16:02, 1 keer totaal gewijzigd.

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 02 sep 2005 11:35

Jos123 schreef:Ben wel benieuwd of er stelletjes zijn waarbij de behoefte aan contact beetje uiteen loopt. Ik kan nl. vrij makkelijk een dag of 2 dagen zonder bellen, wel smsje of 2 per dag, mr mijn vriendin wil graag iedere dag bellen. Af en toe is dat best beetje lastig, voelt een beetje als verplichting dan.
Broeder! heb exact het zelfde..
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

snien
Mineur
Mineur

Berichtdoor snien » 02 sep 2005 12:38

Lalage schreef:snien: als je elkaar vijf dagen niet ziet, ga je echt wel bellen hoor. En het irritante is dan dat je elkaar wilt knuffelen, maar dat kan niet en dan ga je heel lang telefoneren, maar je knuffelbehoefte wordt maar niet bevredigd :-S

We hadden nog maar net verkering toen hij nog op vakantie ging met vrienden. Toen hebben we echt niet gebeld met elkaar. Van mij hadtie wel effe mogen bellen datie goed was aangekomen, maar verder....

Toen hij vlak daarna weer voor een week weg moest, heeftie wel gebeld maar och, wat moet je zeggen?

Ik vind communiceren via de foon gewoon 3x niks. Liever live contact. En als je elkaars stem hoort wil je idd graag knuffelen enzo terwijl t niet kan. Dan maar ff geduld tot er weer contact is irl.
Laatst gewijzigd door snien op 02 sep 2005 12:52, 1 keer totaal gewijzigd.

Jos123

Berichtdoor Jos123 » 02 sep 2005 12:44

ok
Laatst gewijzigd door Jos123 op 17 feb 2006 16:01, 1 keer totaal gewijzigd.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 02 sep 2005 12:45

snien schreef:
Lalage schreef:snien: als je elkaar vijf dagen niet ziet, ga je echt wel bellen hoor. En het irritante is dan dat je elkaar wilt knuffelen, maar dat kan niet en dan ga je heel lang telefoneren, maar je knuffelbehoefte wordt maar niet bevredigd :-S

We hadden nog maar net verkering toen hij nog op vakantie ging met vrienden. Toen hebben we echt niet gebeld met elkaar. Van mij hadtie wel effe mogen bellen datie goed was aangekomen, maar verder....

Toen hij vlak daarna weer voor een week weg moest, heeftie wel gebeld maar och, wat moet je zeggen?

Ik vind communiceren via de foon gewoon 3x niks. Liever life contact. En als je elkaars stem hoort wil je idd graag knuffelen enzo terwijl t niet kan. Dan maar ff geduld tot er weer contact is irl.

Hmz, wij bespreken heeeeeeeel veel dingen door de telefoon, omdat 't ff niet live kan :) Ben blij dat dat ding bestaat.

snien
Mineur
Mineur

Berichtdoor snien » 02 sep 2005 12:54

Lalage schreef:

Hmz, wij bespreken heeeeeeeel veel dingen door de telefoon, omdat 't ff niet live kan :) Ben blij dat dat ding bestaat.

Misschien dat wij dat ook wel zouden doen als we elkaar niet vaak zagen. Nu bespreken we gewoon veel tijdens t eten.

Terug naar “Archief”