Waar staat in de Bijbel dat zelfmoordenaars de hemel niet kunnen be-erven? Satan kan Gods kinderen zo te grazen nemen dat ze dit als enige uitweg zien. Satan lacht, want hij denkt er weer wat bij te hebben in de hel. Wat schetst zijn verbazing en grenzeloze woede als God zegt: Welkom, Mijn kind! Ik had je nog niet verwacht, maar kom binnen in de eeuwige vreugde.......!!
Oordelen hierover kan dus niet, laat dat aan de God des levens over! En dat geldt dus ook voor dominees![/quote]
er is een tyd geweest dat ik dacht dit niet mogenlijk was en dat mensen die zelfmoord pleegden voor eeuwig verloren waren en dat God Zijn kinderen ervoor bewaard ,maar hier ben ik wel van terug gekomen .
een aantal jaar geleden ben ik door omstandigheden zo eenzaam geworden dat ik niemand meer had om voor te leven zelfs niet voor mijn Vader die ik nu ken .
ik heb toen een aantal pogingen ondernomen maar ben gelukkig bewaard hiervoor en mocht verderleven .in de periode erna heb ik mijn Vader leren kennen .
hierdoor ben ik wel heel anders over dit soort dingen gaan denken .
maar alsjeblieft mensen als je het wil gaan doen zoek dan je uitweg bij God Hij wil en zal je helpen Hij wil onze dood niet Hij wil dat we blijven leven ook al zal je dat niet zo zien op dit moment ik heb dit mogen ervaren en ik wil dit doorgeven aan iedereen .
ik zal voor jullie bidden dat ONZE Vader je vast mag houden en wil helpen .