Moderator: Moderafo's
hamlap schreef:[zeg je dat het niet klopt met de bijbel, maar waarom het niet klopt leg je wederom niet uit.
Mariamagdalene, ik vind dit een goedkope manier van reageren, bijna gevaarlijk zelfs! Kom met argumenten vanuit de Bijbel.
Peter L schreef:Wie voor de doodstraf is, moet in principe bereid zijn de executie te voltrekken. Anders is het een goedkoop standpunt.
Jos123 schreef:Ik denk niet Mariamagdalena, dat iedereen die voor de doodstraf is, zelf ook moet kunnen doden. Dat is wel erg kort door de bocht denk ik.
zekaryahu schreef:Ik ben er ook op tegen. Je ontneemt iemand de kans op berouw en daarmee bekering tot God.
Wat dacht je van Jezus. Volgens de wet moest de overspelige vrouw gedood worden, maar hij deed het niet.. De mate van zonde vind ik geen argument, want voor God is (in het NT) elke zonde even groot. (lees: er is geen zonde te groot om vergeven te worden)
het is helaas maar al te nodig.ehbo-er schreef:moeten we in nederland de doodstraf weer in voeren voor teroristen ?
Mozeven schreef:het is helaas maar al te nodig.ehbo-er schreef:moeten we in nederland de doodstraf weer in voeren voor teroristen ?
Sabra schreef:Net alsof de schoonheid van het leven in de dood ligt. Bewijst eens te meer dat deze godsdienst een satanische godsdienst is.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 26 gasten