Wanneer neem je verkering?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Marike..
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Marike.. » 20 jun 2005 08:22

cheezo schreef:Hmm, "blijven bellen" en "wachten", dat klopt niet echt met elkaar. Wel vervelend hoor. Toch lijkt het me gewoon het beste om te zeggen dat als je er geen zin in hebt, dat gewoon duidelijk te zeggen en dat je ook niet zo op zijn telefoontjes zit te wachten. Anders blijft het maar door gaan.

Hij blijft zeker maar doorgaan..ik hep tege hem gezegt dat het niks word tusse ons,,en toen gingtie huile..maar ffies later belde hij alweer :? ik vat hem echniej ho!! :| mjaah..ik neem nu ook al niet meer op alstie belt..maar hij is bijna overspannen,,en hij heeft epilepsie,,hij werkt van 3 in dem morgen tot 9 uur 's avonds..vind je het gek dat hij dan bijna overspannen is.. :? :shock:
Jacques..IK HOU VAN JE!! :)

Marike..
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Marike.. » 20 jun 2005 08:32

Lalage schreef:Wow Marike, jij bent geliefd zeg ;) Maar als je pas 14 bent, geniet dan maar gewoon nog van je vrijgezellige leven. En als een jongen echt goed bij je past en je gaat met elkaar om als vrienden, gebeurt het vanzelf wel dat je weer 's verkering krijgt. (als je snapt wat ik bedoel)

jaah jammer genoeg wel jaah..ik ga er cker nog van genieten!!ik hep nu egt un hele goeie vriend,,daar kan ik echt alles aan vertellen,,daar ben ik wel blij meej!!maar ik wil nog geen verk..er zijn echt een heleboel mensen die dat niet begrijpe!! :roll: maar ik ga nu gwoon geniete,,en dat weten hun oowk allemaal!!! :wink:

Elladan
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Elladan » 20 jun 2005 09:26

((side note: het wordt steeds moeilijker je posts te lezen (voor mij iig)))

Eventueel kan je altijd nog de politie bellen, mocht ie niet stoppen.
"For it was not into my ear you whispered, but into my heart. It was not my lips you kissed, but my soul."

Marike..
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Marike.. » 20 jun 2005 09:57

Elladan schreef:((side note: het wordt steeds moeilijker je posts te lezen (voor mij iig)))

Eventueel kan je altijd nog de politie bellen, mocht ie niet stoppen.

Ik zie wel wat ik doe..iig reageer ik gwoon niej meer op hem..hij gaat oowk naar de gergem..me ouders wete alles about him,,maar van hun mag ik oowk niej met hem meej..maar hij heeft een hersenbeschadiging,,tenminste dat hoorde ik van neefj en nichtj.. :roll: dus hij is al niej helemaal okeej..maar ik zie wel wat er gebeurd..ik ga tog niej met hem meej!! :D

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 20 jun 2005 10:11

Goed meissie, doe voorzichtig!

Marike..
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Marike.. » 20 jun 2005 10:17

essieee schreef:Goed meissie, doe voorzichtig!

als mijn ouders het zouden merken dat ik weleens met hem meeging,,zou ik echt vet straf krijgen,,dus laat maar zitten,,dat uitgaan enzo.. :) hij wou me zaterdag meenemen naart strand..laat maar.. :? me pa en ma zouden echt kweet niet hoeveel straf geven,,en ze zouden me niet meer vertrouwen..da ist ergste!! :cry:

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 20 jun 2005 11:58

Tip: zeggen dat hij zich met z'n eigen leeftijd moet bezighouden en daarna nummer blokkeren. :wink:

Love2
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Love2 » 20 jun 2005 19:28

Ik denk dat dat idd het beste is. Volgens mij is het leeftijdsverschil gewoon te groot. 'k Moest er tenminste op m'n 14e niet aandenken met eentje van 21...
Epilepsie is vaak een gevolg van een hersenbeschadiging dus dat zou kunnen kloppen.
Laat je je niet teveel leiden door je gevoel, 'k bedoel dat je met hem mee zou gaan uit medelijden...
Hij moet jouw gewoon met rust laten.
Veel sterkte!
Geloof, hoop en liefde

Terug naar “Archief”