Ik zie dat ik het nog nooit hier neer heb gezet, maar van mij is het wel een aardig grappig verhaal.
Ik zat in de 1e van m'n MTS-studie toen we op school op zoek waren naar chat-sites die het filter doorliet. Na een paar suffe dating-sites vond ik het wel leuk geweest tot ik iemand (die ik niet zo mocht) hoorde over een "Refoweb-chat". Daar even een kijkje genomen, en daar zat toen "cybercop", die helaas niet gezellig terugpraatte.
Uiteindelijk ben ik wat meer rond wezen kijken tot ik een forum tegenkwam dat me wel aardig beviel. Een poosje ge-slow-chat, totdat alles geblokkeerd werd door school
Een hele tijd (ong een jaar) ben ik weggebleven, tot ik op een gegeven moment weer een kijkje nam (dat was in Vlissingen

)
Dus weer blijven hangen, veel gechat, later meer forummen toen ik weer in Amersfoort zat, en uiteindelijk bood henkie me een baantje aan als mod CIT&E (dat toen nog C&I heette)
Overigens *houd van good-old-memories*, het forum bereikte je in de begintijd nog via
http://refoweb.solcon.nl/forum/index.php volgens mij
Dat was nog eens ouderwets

By the time you finish reading this you realize you have wasted ANOTHER 5 seconds of your life!