de topic beschrijving, heeft volgens mij dus niet direct met HSP te maken,
want zoals ik dit zie gaat het een over concentratie problemen en het andere over gevoelig zijn voor...
Moderator: Moderafo's
spacy schreef:de topic beschrijving, heeft volgens mij dus niet direct met HSP te maken,
want zoals ik dit zie gaat het een over concentratie problemen en het andere over gevoelig zijn voor...
en daarom moet je dus iemand in de arm nemen die jou bij de les houdt.Gewoon een zakelijke overeenkomst. Jez ou zelfs iemand kunnen nemen die een bloedhekel aan je heeft.S-je schreef:Dat klinkt wel heel makkelijk...![]()
Zo makkelijk is het denk ik niet, want als die coach jou niet snapt en denkt dat je het alleen uit luiheid doet, dat schiet niet op. Dan krijg je daar weer conflicten mee en ga je gewoon nooit meer naar die coach toe... duidelijk. Tenminste, zo zou het bij mij gaan.
Tijdens m'n studie heb ik wel eens vakken laten liggen. Hoe langer je die laat liggen en er niet aan denkt, des te moeilijker is het om het op te pakken en het af te maken. Als ik dan m'n mentor tegenkwam zei ik: "hallo" en liep ik zo snel mogelijk door om een gesprek te mijden. Maar dat is ook een stuk faalangst ofzo, dat ik faal wanneer ik m'n vakken niet allemaal gelijk haal...
joris schreef:en daarom moet je dus iemand in de arm nemen die jou bij de les houdt.Gewoon een zakelijke overeenkomst. Jez ou zelfs iemand kunnen nemen die een bloedhekel aan je heeft.S-je schreef:Dat klinkt wel heel makkelijk...![]()
Zo makkelijk is het denk ik niet, want als die coach jou niet snapt en denkt dat je het alleen uit luiheid doet, dat schiet niet op. Dan krijg je daar weer conflicten mee en ga je gewoon nooit meer naar die coach toe... duidelijk. Tenminste, zo zou het bij mij gaan.
Tijdens m'n studie heb ik wel eens vakken laten liggen. Hoe langer je die laat liggen en er niet aan denkt, des te moeilijker is het om het op te pakken en het af te maken. Als ik dan m'n mentor tegenkwam zei ik: "hallo" en liep ik zo snel mogelijk door om een gesprek te mijden. Maar dat is ook een stuk faalangst ofzo, dat ik faal wanneer ik m'n vakken niet allemaal gelijk haal...
Die coach weet dat je he tniet uit luiheid doet, want jij maakt hem eerst goed duidelijk waar je hem voor nodig hebt. docenten en mentoren die hier nie tin mee iwllen gaan, moeten een andere baan zoeken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten