Afspraken en verplichtingen enzo ik kan er eigenlijk niet mee leven, al zou dat natuurlijk wel moeten. Als ik bijvoorbeeld weet dat ik een afspraak heb, zie ik er echt al dagen van te voren super tegen op...
Ik kan er nu bijvoorbeeld al gigantisch sacherijnig enzo van worden dat ik vrijdag college heb... (en dat slaat nergens op, ik weet het, een normaal mens heeft gewoon elke dag van alles te doen...)
ALs ik bijvoorbeeld op een dag zelf een afspraak heb, dan kan ik voor die afspraak gewoon niks anders doen omdat ik een afspraak heb staan. Zoals vandaag, ik heb om 15:45 zangles... en ik heb de hele dag gewoon niks gedaan, omdat ik vanmiddag een afspraak heb...
Misschien klinkt dit heel loos enzo, en dat is t ook wel... maar tis wel irritant enzo, vooral omdat k er steeds meer aan toe ga geven.
Zo heb ik maandag zelfs al een tentamen gemist omdat ik me er gewoon niet toe kon zetten om te leren, en als ik dan achter mn boek zit ben ik uren later nog steeds op dezelfde bladzijde omdat ik me totaal niet kan concentreren....
Ben ook al van plan nog een vak te gaan skippen omdat dat hele vak alleen bestaat uit het schrijven van een paper aan de hand van een of ander onderzoekje wat je zelf verricht enzo... Naja dan zit ik dus 3 uur naar mn computerscherm te staren (ja, zonder chat, forum, msn e.d.) en dan heb k nog geen letter op papier omdat ik niet weet waar en hoe ik moet beginnen en wat k moet doen enzo...
Het liefst slaap ik elke ochtend uren uit, eet ik en ga ik daarna weer een beetje loos op mn bed naar t plafond liggen staren enzo.... maaarrr niet omdat ik moe ben ofzo, gewoon ik weet niet...
Misschien ben ik wel een beetje erg loos bezig, maar ik dacht misschien zijn er nog meer mensen die zo loos bezig zijn en zichzelf er in herkennen of whatever... spui hier uw ervaringen zou k zo zeggen