Afslankpillen

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 07 apr 2005 20:28

Jannoek schreef:dit schreef ik eerder, en ik schrijf het nu nog maar een keer (liefie)
Verder, Johanne, Amen! :)

Makkelijk praten als je zelf niet te dik bent en met overgewicht kampt...
Was ik maar gelukkig met mn gewicht, dan maakte het me inderdaad niet uit, maar helaas, daar ben ik niet.
En voor mn zelfvertrouwen is het niet verkeerd daar iets aan te doen, misschien word dat dan nog iets beter
Ik hoef echt niet super slank te worden (Dat is ook onhaalbaar met mijn postuur) maar als ik lekker in mn vel zit, dan vind ik het al prima...

wie zegt dat ik geen overgewixht heeft ik zal ook nooit slank worden maar kijk nu is het je gewicht en volgende keer weer iets anders
niemand is helemaal tevreden maar dat zal nooit worden

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 07 apr 2005 20:35

liefie schreef:
Jannoek schreef:dit schreef ik eerder, en ik schrijf het nu nog maar een keer (liefie)

Was ik maar gelukkig met mn gewicht, dan maakte het me inderdaad niet uit, maar helaas, daar ben ik niet.
En voor mn zelfvertrouwen is het niet verkeerd daar iets aan te doen, misschien word dat dan nog iets beter
Ik hoef echt niet super slank te worden (Dat is ook onhaalbaar met mijn postuur) maar als ik lekker in mn vel zit, dan vind ik het al prima...

wie zegt dat ik geen overgewixht heeft ik zal ook nooit slank worden maar kijk nu is het je gewicht en volgende keer weer iets anders

doet er ff helemaal niet toe! Ik ben niet gelukkig met mezelf (lees goed: IK!!!) daarom wil IK daar wat aan gaan veranderen, maar dat wil niet zeggen dat JIJ dat ook moet! Prima dat je tevreden bent met jezelf, lekker houden zo! :)

Johanne
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Johanne » 07 apr 2005 23:54

Jannoek schreef:
liefie schreef:

doet er ff helemaal niet toe! Ik ben niet gelukkig met mezelf (lees goed: IK!!!) daarom wil IK daar wat aan gaan veranderen, maar dat wil niet zeggen dat JIJ dat ook moet! Prima dat je tevreden bent met jezelf, lekker houden zo! :)

Heheh Jannoek, volgens mij blijven wij elkaar quoten en amen zeggen :D

En idd anorexia hoeft echt geen gevolg van lijnen te zijn. Het zou heel erg eventueel kunnen, maar over het algemeen gebeurt dat niet... Voor anorexia is meestal nog wel iete mee nodig...

En als jij blij bent met hoe je eruit ziet vind ik dat echt leuk voor je, ik wilde dat ik het kon... Maar, zoals Jannoek al zegt, als IK niet tevreden met mezelf ben, dan mag IK daar best iets aan doen om het wel te worden....
"I am a lonely soldier, I fight my own war
Everyone's caught up in themselves
My wounded soul is tearing me down"

-Narnia-

Ansje
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Ansje » 08 apr 2005 08:18

Ik lees net dat mensen denken dat je van teveel lijnen anorexia kan krijgen...maar dat is echt niet zo!
Aan anorexia hangt (bijna) altijd een psychisch probleem. Door dat psychische probleem kan je een minderwaardigheidsgevoel krijgen, en daardoor heel extreem gaan lijnen wat idd anorexia als gevolg heeft...maar de oorzaak is dus dat probleem, en niet het lijnen opzich...
Sorry...was ff offtopic :?

Ontopic:
Ik doe niet mee met lijnen...maar ga wel een beetje lezen hier of het jullie lukt!
Succes allemaal!!! :mrgreen:
Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt.

Cathy
Majoor
Majoor

Berichtdoor Cathy » 08 apr 2005 08:47

Jannoek schreef:[doet er ff helemaal niet toe! Ik ben niet gelukkig met mezelf (lees goed: IK!!!) daarom wil IK daar wat aan gaan veranderen, maar dat wil niet zeggen dat JIJ dat ook moet! Prima dat je tevreden bent met jezelf, lekker houden zo! :)

Johanne schreef:En als jij blij bent met hoe je eruit ziet vind ik dat echt leuk voor je, ik wilde dat ik het kon... Maar, zoals Jannoek al zegt, als IK niet tevreden met mezelf ben, dan mag IK daar best iets aan doen om het wel te worden....

Maar ik blijf het bijzonder vinden dat het tevreden zijn met jezelf afhangt van een x aantal kilo's.
Ik begrijp de problematiek best hoor :wink: ,maar we maken die zelf!!
trijntjejohanna schreef:... maar ik zelf vind mezelf niet mooi.. en ik wil gewoon afvallen.. tis voor mij niet genoge dat hij mij mooi vind..,

ALs jij zwanger bent moet je helemaal voorzichtig zijn, maar dat weet je zelf ook wel, denk ik.
Samen bidden, samen zoeken,
naar het plan van onze Heer.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 08 apr 2005 10:29

ik lijn nu ook niet hoor... :wink:

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 08 apr 2005 10:31

hmm, lijnen lukt niet eecht, drie dagen zuinig aan doen, vierde dag vreten bij de vleet. Al moet ik zeggen, tis ook onzin dat ik lijn. Maar ja, de trent is er hé

JialiKelly
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor JialiKelly » 08 apr 2005 11:28

paprikameisje2 schreef:hmm, lijnen lukt niet eecht, drie dagen zuinig aan doen, vierde dag vreten bij de vleet. Al moet ik zeggen, tis ook onzin dat ik lijn. Maar ja, de trent is er hé

come on.. je doet toch niet mee omdat het een trend is hoop ik?
Praise the One who left you
Broken down and paralyzed
Never taste of the fruit..

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 08 apr 2005 12:52

paprikameisje2 schreef:hmm, lijnen lukt niet eecht, drie dagen zuinig aan doen, vierde dag vreten bij de vleet. Al moet ik zeggen, tis ook onzin dat ik lijn. Maar ja, de trent is er hé

Daarom begin ik er ook niet aan ;)

Cybercurse
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Cybercurse » 16 apr 2005 00:23

Ik heb stackers gebruikt om erg snel af te vallen voor wedstrijden. Ben wel eens 5 kg in een week afgevallen met die zooi, wel in combinatie met erg veel training btw.

Spul werkt super! Helaas wordt het volgens mij niet meer verkocht wegens een verbod tegenwoordig.

Er zitten wel nadelen aan, alleen gelden die niet voor gezonde mensen. Eigenlijk gaat door de efidrine die erin zit je schildklier een tandje hoger werken, waardoor je hele stofwisseling wordt versneld, verder is het positief dat je minder honger hebt.

Je moet het niet 's avonds nemen omdat je dan wakkerder bent, en dus niet kunt slapen ;) Voor de rest niet teveel, krijg je last van bijverschijnselen, op zich volstrekt logisch. Problemen met stackers deden zich volgens mij alleen voor als mensen er teveel van namen of wanneer het geen goed plan was (zwangerschap ed.).

Johanne
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Johanne » 16 apr 2005 00:36

Hmmm over die stackers met ephedra heb ik allemaal enge verhalen gelezen van mensen die er hersenbloedingen en weet ik veel wat van gekregen hebben... dus ik denk dat ik dat niet echt durf zeg maar vrees ik...
"I am a lonely soldier, I fight my own war
Everyone's caught up in themselves
My wounded soul is tearing me down"

-Narnia-

Cybercurse
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Cybercurse » 16 apr 2005 00:37

Johanne schreef:Hmmm over die stackers met ephedra heb ik allemaal enge verhalen gelezen van mensen die er hersenbloedingen en weet ik veel wat van gekregen hebben... dus ik denk dat ik dat niet echt durf zeg maar vrees ik...

Dat kan idd gebeuren als je niet de max. 2 a 3 neemt, maar 15 ;) (maar ik heb de verhalen op internet ook gecheckt ja)

Mijn ervaring is prima, ik heb nog een half potje staan, en als ik binnenkort weer wat ga afvallen gaan ze er zeker wel in ;)

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 16 apr 2005 11:34

och, ik slik nu ook weer wat schildklierhormoon. Maar je schildklier sneller laten werken... ik weet niet of dat gezond is. Straks zit je met een hyperthyreoidie en dat is niet leuk.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 07 mei 2005 11:03

Lalage schreef:och, ik slik nu ook weer wat schildklierhormoon. Maar je schildklier sneller laten werken... ik weet niet of dat gezond is. Straks zit je met een hyperthyreoidie en dat is niet leuk.

maar werkt dat eigenlijk ook?

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 08 mei 2005 21:22

trijntjejohanna schreef:
Lalage schreef:och, ik slik nu ook weer wat schildklierhormoon. Maar je schildklier sneller laten werken... ik weet niet of dat gezond is. Straks zit je met een hyperthyreoidie en dat is niet leuk.

maar werkt dat eigenlijk ook?

Ik had last van veel dorst en daar ben ik nu van af, tot mijn eigen verbazing. En dat door 0,025 mg schildklierhormoon per dag.

Terug naar “Archief”