Hebben jullie ook het vurig verlangen om elke stukje van je leven over te geven aan Jezus? Elke vierkante milimeter die nog jou eigendom is overgeven in de handen van je Vader? Wil je ook 100% voor God leven. 100% gevuld worden met zijn Geest? Wil jij alles maar dan ook alles opgeven voor jou God en Vader in de Hemel? Wil jij elke sleutel van elke kamer van je hart overgeven in de handen van God? Ben jij bereid heel je leven "vanaf nu" alles te doen wat God wil? Zou jij willen dat Gods wil helemaal jou wil wordt? Hoop jij dat "Jezus vertouwen" op zijn Vader ook jou vertrouwen wordt? Ben jij bereid aan elke opdracht in de bijbel gehoor te geven zonder tegensputteren? Wil jij je oude mens opgeven, en Jezus je nieuwe mens ruimte geven? Beloof jij niet tegen te sputteren als de Heilige Geest je wil laten handelen? Zo jij willen dat God jou zo maakt zoals Hij jou bedoelt heeft?
ja?
God is blij als Hij dit hoort! Hoe moeilijk en onmogelijk het van onze kant is, Hij wil jou en mij helpen om dit in ons leven in praktijk te brengen. Hij wil in ons leven, Hij wil Zijn wil onze wil maken! Zijn Geest, onze Geest.
Ik hoop en bid dat iedereen dit gebed van totale overgave wil bidden.
gebed:
Heere Jezus Christus, hier ben ik. Zwak mensje op deze kleine planeet. U heeft gezegt dat ik zo tot U mag komen door mijn gebed.
Heer ik heb zolang mijn eigen leven geleid. Heer ik ben er achter gekomen dat dit verkeerd was. Wilt u mij dit genadig vergeven? Ik wil heel mijn leven bij u inleveren Heer, elke vierkantie millimeter van mijn leven in uw handen geven. Elke sleutel van mijn hart geeft ik aan u. Doe met mijn leven wat u wilt. Maak mij zoals U mij wilt hebben. Neem mijn leven laat het Heer toegewijd zijn aan Uw eer. Ik wil belijden dat ik volkomen afhankelijk ben van u, mijn Hemelse Vader. U alleen behoor ik toe. Leer mij Heer uw Geest te verstaan. Zorg er voor dat u elke dag van mijn leven volkomen toegewijd is aan Uw dienst. Wilt U mij elke dag opnieuw vullen met Uw Zoon. Zodat ik met paulus mag belijden: "doch niet meer ik, maar Jezus Christus leeft in mij!".
Dank U, Vader dat u mijn leven heeft genomen. Dank U, dat U elke sleutel van mijn hart wou innemen. Dank u dat U dat u allerhoogste Heerlijkheid in mijn leege gat van binnen wou komen wonen.
vertel wat overgave voor jou betekend. Wat voor enorme rijkdom er in verscholen zit.