Via Flevo.... Maar dan niet tijdens het festival, maar erna, tijdens de afbraak...
We (2 vriendinnen van mij en ik) hadden niet de goede schoenen mee om mee te mogen helpen met de afbraak, dus mochten we de beveiliging (waar JW (mijn vriend) al jaren helpt) gaan versterken... 3 giebels, doodop, niemand wist wat ze met ons aan moesten... We werden toen maar naar mijn JW gestuurd, want die wist wel wat ie met ons aan moest... not... maarja... anyway, t was geen liefde op het eerste gezicht... ik had ook nog verkering en was daar gewoon druk mee bezig.. Andere jongens zijn dan gewoon not-done. We hielden gewoon wel leuk contact via msn. Hij kwam op mijn verjaardag.. en al die tijd had ik nog verkering.. Tegen de tijd van mijn verjaardag (in oktober) ging het al niet echt heel erg lekker met die relatie, maar ja, we hadden nog wel verkering.. Toen is het uiteindelijk half december uit gegaan...
En de dag voor kerst moest JW in Arnhem zijn voor zijn werk. En ik wilde graag naar de kerstnachtdienst in Arnhem. Dus vroeg ik hem gezellig mee te gaan... t zou dan de tweede keer zijn dat ik m zag na Flevo.. Was heel gezellig, en daarna zijn we een van de weinige kroegjes die open waren in gedoken en hebben we nog lekker nageborreld... Hij moest toen weer met de laatste trein naar huis (hij was uiteindelijk om 4 uur thuis

) en ik met de bus.. We spraken af dat ik nog eens bij hem langs zou komen in zijn huis waar hij sinds september ongeveer woont.. Direct de week erna ben ik bij hem langs gegaan en toen ook maar blijven 'logeren' omdat het best een eindje weg is.. (2 uur met het ov) Die nacht hebben we allebei niet geslapen, maar heel erg veel gepraat... en gepraat... tot het zo'n beetje ochtend was.... en zijn we er achter gekomen dat we elkaar toch wel heel erg leuk vonden... (maar ja... hij is de volgende dag toch naar zijn werk gegaan.... de held

)
Maar ja, mijn andere verkering was toen nog maar 2 weken uit... daarom hebben we eerst besloten nog geen verkering te krijgen.. maar ja... toen mocht ik van mijn ouders toch niet meer bij hem logeren omdat ze door hadden dat er toch wel wat broedde en moest ik dus bij zijn ouders gaan logeren.. En leg dat maar eens uit als je off nog geen verkering hebt..
Dus ja.. toen is hij twee weken na mijn eerste bezoek aan hem voor me op zijn knieen gegaan en heeft hij me officieel verkering gevraagd..
En ja... zo is het gekomen en zo is het gegaan...
En zo is het een enorm lang verhaal geworden.............