M@rije schreef:..behalve als t mijn eigen vent is uiteraard
klinkt heel bekend

Jas schreef:Het zal best zo zijn dat mensen voor de sport kijgen. Maar je weet toch wel hoe machtig de zonde is, of heb je daar nog nooit kennis mee gemaakt? Dan zal ik wel de enige zijn, maar onkiese gedachten kunnen zomaar ineens opkomen. Fijn dat jullie allemaal zo zedig en braaf zijn en voor dat soort dingen blijkbaar gespaard blijven. Dank God ervoor.
Tja, Jas, dan zal ik maar bekennen dat ik niet zo braaf en zedig ben. Ik bezoek regelmatig de sportschool. (niet zozeer om uitputtend aan allerlei apparaten te slingeren maar als excuus om eens een uurtje te relaxen in de sauna) En daar lopen personen met wie ik best eens een beschuitje zou willen eten. Maar dat komt in die specifieke setting niet aan de orde.
Tenminste niet meer of minder dan in het niet sportieve leven. Als er iets eerbaar is dan is het wel een pakwerker, gekleed in een laag dik leer en een jute bovenpak. Maar toch zullen er best wel mensen rondlopen die daar ideeen bij krijgen. (SM scene bv.) Zelfs als m'n (hopelijk) aanstaande daarin rond loop heb ik meestal meer intresse in de aanvallende hondjes.
Je kunt toch niet in je eigen kleding gedrag rekening houden met alle voorkomende "seksuele" voorkeuren?
Overigens begint het topic weer af te glijden naar het zoveelste "je mag wel of je mag niet kleding niveau.