A.s. zondag moet ik in de Jeugdkerk (ingeslapen zootje) spelen met m'n band. Officiëel hebben we geen naam maar soms wordt voor de gelegenheid de naam "Brothers" eens van de plank gehaald. Nu hebben ze ons op de liturgie en affiches gezet als "Band of Brothers"

Voor alle duidelijkheid; we zijn een rockband die ook gospel (in rock style) spelen. Over het algemeen zijn we vrij pascifistisch ingesteld, dus we zijn er niet echt blij mee dat we onder de naam van een oorlogsfilm geprogrammeerd staan. Toen we hier commentaar op gaven kwam er meteen een heel verhaal dat we hier niet over moeten vallen.
De tegenactie wordt waarschijnlijk dat we militaristische dingen gaan gebruiken tijdens het optreden. De drummer heeft nog ergens een stel legerhelmen liggen. Camouflagekleding is ook wel aan te komen. Een vriend van me heeft zo'n grote patronenriem liggen. Waarschijnlijk dat ik die wel mag lenen als gitaarband. In de flightcase zit permanent een oude russische hamer-en-sikkelvlag (die gebruiken we bij Back in the USSR), nu nog ff ergens een Israelische en Amerikaanse vandaan halen.