misbruikt

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 11 mar 2005 23:31

Inderdaad.....zoveel gevoelens, verhalen, situatie's.....Moeilijk wat over te zeggen. Ook de (onschuldige)opmerking....den ga je toch naar de hoeren.......BRR. Waarom?Ik weet dat het legaal is om als prostituee
te werken, maar door mijn opname heb ik verschillende lotgenoten meegemaakt die gedwongen in de prostitutie zitten, daarom.....STOP!
Ik denk en weet dat wanneer je als incest en/of sexueel misbruik slachtoffer je voor het leven getekend bent en superhoog sensitief bent om boos te worden op verzachtende reactie's ! Ik zou wel een uur door kunnen tikken maar laat het ff hierbij!

Flex187
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Flex187 » 12 mar 2005 00:20

Mjah, ik denk niet dat het veel uitmaakt of je prostitutie illegaal maakt of legaal. Het gebeurd toch wel namelijk. En als je het enigzins wil controleren dan is het verstandig om het legaal te maken. Op die manier kan je het aanpakken, kan je eisen stellen voor mensen die dat werk doen, etc.
Illegaliseren is makkelijk. Legaliseren wordt vaak vergelijken met; 'we keuren het goed en het maakt ons niets uit' maar dat is dus niet zo......

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 12 mar 2005 00:40

Flex187 schreef:Mjah, ik denk niet dat het veel uitmaakt of je prostitutie illegaal maakt of legaal. Het gebeurd toch wel namelijk. En als je het enigzins wil controleren dan is het verstandig om het legaal te maken. Op die manier kan je het aanpakken, kan je eisen stellen voor mensen die dat werk doen, etc.
Illegaliseren is makkelijk. Legaliseren wordt vaak vergelijken met; 'we keuren het goed en het maakt ons niets uit' maar dat is dus niet zo......

laten we het nu maar bij het onderwerp houden!! ON-topic dus!

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 12 mar 2005 00:42

inderdaad, want ik geloof niet dat het tussen de regels door te lezen is......

Thabita
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Thabita » 12 mar 2005 09:39

Raido, ik ben door 2 manne verkracht. Dus ik kan er egt niet verzachtend over praten. Voor mij zijn ze knettergestoord
Als de moed in je schoenen zakt, gewoon op je kop gaan staan.

Pivo
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Pivo » 12 mar 2005 11:19

Thabita schreef:Raido, ik ben door 2 manne verkracht. Dus ik kan er egt niet verzachtend over praten. Voor mij zijn ze knettergestoord

Die mannen zijn zeker knetter gestoord maar denk aub niet dat alle mannen zo zijn!

Mister_L
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Mister_L » 12 mar 2005 11:24

Pivo schreef:
Thabita schreef:Raido, ik ben door 2 manne verkracht. Dus ik kan er egt niet verzachtend over praten. Voor mij zijn ze knettergestoord

Die mannen zijn zeker knetter gestoord maar denk aub niet dat alle mannen zo zijn!

jullie hebben allebei gelijk denk ik hoor

Tabitha, absoluut dat die mannen gestoord zijn, maar niet alle mannen zijn gelijk zo

Pivo, let er wel op dat tabitha's vertrouwen in mannen daardoor waarschijnlijk wel helemaal weg is, dat neemt tijd in beslag
Our God is an awesome God

4ever2all
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor 4ever2all » 12 mar 2005 11:24

Als je iemand verkracht ben je volgens mij sowieso knetter gestoord. ALs je een beetje normaal verstand heb doe je zoiets niet. Maar ja, als je alle gekken moet opsluiten zou je weinig mensen meer overhouden op deze aardbol :roll:

Thabita
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Thabita » 12 mar 2005 11:34

Hebbie gelijk in er lopen tenslotte meer gekken buiten de PZ's dan er in. Ik denk heus niet dat alle mannen zo zijn (waren trouwens marokkanen, en marokkanen gaan bij mij nu wel btj over 1 kam *schaam*) maar ik weet ook best dat er ook goeie zijn. Vooral degenen die 2 weke later de verkering uitmake, niet mee te leve volgens hem
Als de moed in je schoenen zakt, gewoon op je kop gaan staan.

Night
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Night » 12 mar 2005 14:21

Heren, dames,

Het topic is begonnen als een soort lotgenotencontact wat betreft misbruikt zijn.

Ik zal proberen voorzichtig te stellen wat ik voel en vind:

We zijn ondertussen aanbeland op het punt waarbij sommigen (van beide "kanten") zich dermate ongenuanceerd uitlaten dat het geen goed doet aan beide partijen, en ook niet aan de discussie in zijn geheel, en ook niet aan het begrip voor beide zijden. Ikzelf ben op een bepaald punt ergens in de discussie mijn respect voor de ander verloren. Dat lijkt me niet de bedoeling.

Daarom mijn verzoek: gaarne terug naar het onderwerp, maak even een pas op de plaats. Wat er nu voorbij komt "doesn't make sense" zoals een buurlandstaal ons op eenvoudige doch duidelijke manier kan melden.
Onderschrift? Waaronder dan?
En denk je dan dat iemand dat leest, daaronder?!

Mister_L
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Mister_L » 12 mar 2005 14:43

daarmee doel je op je vriend?
sorry dat ik het zeg, maar dat is echt zo ongelooflijk triest van hem.
Juist nu zou hij je volledige steun moeten geven
Our God is an awesome God

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 12 mar 2005 14:52

Thabita schreef:Raido, ik ben door 2 mannen verkracht. Dus ik kan er echt niet verzachtend over praten. Voor mij zijn ze knettergestoord
Zeg ook niet dat ze dat niet zijn.. Maar ik vind ' Maar als jongen moet je je in kunnen houden' en een verkrachting toch net 'iets' anders..

Als je dat dan zo zegt voel ik me ook een verkachter namelijk..
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

Flex187
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Flex187 » 12 mar 2005 18:56

Ey, Riado, do ff relaxed joh. Er is niemand die je uitmaakt voor verkrachter.

Pivo
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Pivo » 12 mar 2005 19:31

Mister_L schreef:
Pivo schreef:

jullie hebben allebei gelijk denk ik hoor

Tabitha, absoluut dat die mannen gestoord zijn, maar niet alle mannen zijn gelijk zo

Pivo, let er wel op dat tabitha's vertrouwen in mannen daardoor waarschijnlijk wel helemaal weg is, dat neemt tijd in beslag

ja dat weet ik drommelsgoed en dat besef ik ook wel maar daarom wil ik juist aan haar duidelijk maken dat zulke mannen uitzonderingen zijn!

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 12 mar 2005 21:02

Flex187 schreef:Ey, Riado, do ff relaxed joh. Er is niemand die je uitmaakt voor verkrachter.
ik zeg ook niet dat iemand dat zegt, maar dat dat zo voelt.. iets naar boven staat ook waarom :)
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

Terug naar “Archief”