Radio 538, Yorin & 3FM

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

chickie
Mineur
Mineur

Berichtdoor chickie » 09 mar 2003 13:38

Waar dus staat:
24 ¶ Toen zeide Jezus tot zijn discipelen: Indien iemand achter Mij wil komen, die verloochene zichzelf en neme zijn kruis op en volge Mij.
25 Want ieder, die zijn leven zal willen behouden, die zal het verliezen ; maar ieder, die zijn leven verloren heeft om Mijnentwil, die zal het vinden.
26 Want wat zou het een mens baten, als hij de gehele wereld won, maar schade leed aan zijn ziel? Of wat zal een mens geven in ruil voor zijn leven ?
27 Want de Zoon des mensen zal komen in de heerlijkheid zijns Vaders, met zijn engelen, en dan zal Hij een ieder vergelden naar zijn daden.
28 Voorwaar, Ik zeg u: Er zijn sommigen onder degenen, die hier staan, die de dood voorzeker niet zullen smaken, voordat zij de Zoon des mensen hebben zien komen in zijn koninklijke waardigheid.

Mag ik hier uit opmaken dat je vind dat we niet teveel in de wereld mogen staan? Aangezien dat niet gepast is?

The Menace
Mineur
Mineur

Berichtdoor The Menace » 10 mar 2003 11:15

Hmmm.. enigzins wel..

Het gaat erom dat je niet zomaar met alles mee kan doen wat je leuk vindt. Je moet meer gaan kijken naar de inhoud van bepaalde zaken. Als je naar de inhoud gaat kijken van bepaalde radio-zenders dan kom je al gauw tot de conclusie dat het volledig tegen de Bijbel ingaat.

Pien

Berichtdoor Pien » 20 mar 2003 22:21

Misschien dat we niet overal kwaad in moeten zien. Wat is er mis met muziek op de radio? Ok dat de een van die muziek houd en de ander van een een ander soort is logisch, maar ik geloof niet in verborgen boodschappen enzo. Gewoon lekker naar de radio luisteren als je dat wilt en wil je dat niet dan gewoon niet doen. Gewoon alles wat luchtiger bekijken.

Night
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Night » 20 mar 2003 22:39

Hoe kan je luchhtig kijken naar en rustig luisteren naar muziek waarin de teksten (of de denkwijze of levensstijl) regelmatig lijnrecht tegen Gods woord ingaan?

Mag je daaraan je support, je aandacht geven?

WIL je daaraan zelfs je aandacht geven?
Onderschrift? Waaronder dan?
En denk je dan dat iemand dat leest, daaronder?!

Rudolf Meuser
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Rudolf Meuser » 21 mar 2003 09:01

Dat valt best mee. Het kan toch ook om de muziek gaan?
LEES! LEES! LEES!LEES!LEES!LEES!

http://www.karpis.com/bossenbroek

Terug naar “Archief”