mennyo schreef:He aalb, betekent dit dat jij ons naar Bodegraven toe rijdt? Want die auto van me rijdt misschien nog wel op alcohol maar ikke niet
Ik zal daar nog even een nachtje over slapen.
](./images/smilies/eusa_wall.gif)

Moderator: Moderafo's
mennyo schreef:He aalb, betekent dit dat jij ons naar Bodegraven toe rijdt? Want die auto van me rijdt misschien nog wel op alcohol maar ikke niet
Omega schreef:....we maken er een alcoholloze avond van! en we laten dan alleen pure sinasappelsap leveren!
Ik kom niet meer
mennyo schreef:Omega schreef:....we maken er een alcoholloze avond van! en we laten dan alleen pure sinasappelsap leveren!
Ik kom niet meer
Ik zei toch al dat er een aantal met ons meekonden![]()
Alhoewel: ik lees weer niet goed:alcoholloze avond van!
henk gaat alleen!
yeti3 schreef:Ik zei toch al dat er een aantal met ons meekonden![]()
Menno en Henk, jullie leven ook nog!! Mogen wij met jullie meerijden??Utrecht ligt tenslotte op de route naar BodegravenEchte mannen laten ons toch niet alleen reizen 's avonds in het duistere Utrecht?
Joost9 schreef:yeti3 schreef:Ik zei toch al dat er een aantal met ons meekonden![]()
Menno en Henk, jullie leven ook nog!! Mogen wij met jullie meerijden??Utrecht ligt tenslotte op de route naar BodegravenEchte mannen laten ons toch niet alleen reizen 's avonds in het duistere Utrecht?
Ik zou jullie graag mee nemen naar het altijd gezellige en ooh zo pitoreske Bodegraven dames maar ik woon niet in Utrecht. En ik weet nog niet zeker of ik van den partij ben op de 4de. Maar er zijn hier gelukkig genoeg heren die wel in de gelegenheid zijn om jullie mee te nemen dus dat komt helemaal goed!
Omega schreef:Met tracht mij mijn grote liefde te ontnemen, den zuivere wodka uit de Karpaten.
yeti3 schreef:Menno en Henk, jullie leven ook nog!! Mogen wij met jullie meerijden??Utrecht ligt tenslotte op de route naar BodegravenEchte mannen laten ons toch niet alleen reizen 's avonds in het duistere Utrecht?
yeti3 schreef:Menno en Henk, jullie leven ook nog!! Mogen wij met jullie meerijden??Utrecht ligt tenslotte op de route naar BodegravenEchte mannen laten ons toch niet alleen reizen 's avonds in het duistere Utrecht?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten