Ik bedoel; als de verkering totaal niks voorstelde dat wil ik dat zo snel mogelijk vergeten. En dan heb ik het over 26 uur verkering met iemand van school die je amper kent ofzo...

Moderator: Moderafo's
chickie schreef:Ik lijk hier te merken dat jij onderscheid maakt tussen verkering? (Of ben ik nu abuis, kan ook.....)
Verder ben ik het best met je eens. Gewoon in je verkering/relatie lekker je eigen ding blijven doen en vooral dus nog genoeg tijd voor jezelf en je vrienden nemen.
henkie schreef:Je kent het wel, je maakt de verkering uit of de ander maakt het uit. En je krijgt een soort van ruzie en jullie zeggen allebei de meest lelijke dingen om jezelf beter te voelen. Wat is nou het allerlulligste wat je gehoord hebt toen het uitging?
Simson schreef:Kent net heel de familie haar dan is het mischien weer uit.
We doen nu vooral samen leuke dingen.
Simson schreef:Want een verkering is toch voorbereiding op huwlijk?
En dat zou ik van mijn relatie niet willen zeggen.
Muse schreef:Simson schreef:Kent net heel de familie haar dan is het mischien weer uit.
We doen nu vooral samen leuke dingen.
Hmmm, dat getuigt niet echt van veel vertrouwen in je relatie...
En als het alleen maar is om leuke dingen te doen......hoop voor je dat er wat meer diepgang in zit. Een goed gesprek op z'n tijd ofzo?Simson schreef:Want een verkering is toch voorbereiding op huwlijk?
En dat zou ik van mijn relatie niet willen zeggen.
En als je nou over twee jaar besluit te gaan trouwen met je...relatie....dan heb je geen tijd van voorbereiding gehad dmv een verkeringstijd. Oei.....wat nu?!
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 14 gasten