jas schreef:Ik denk dat het rijk van de antichrist aanstaande is, gevolgd door grote verdrukking. Daarom moeten we iig waakzaam zijn en onszelf steeds toetsen of we met God verzoend zijn.
Daarin ben ik het met Jas eens

Moderator: Moderafo's
jas schreef:Ik denk dat het rijk van de antichrist aanstaande is, gevolgd door grote verdrukking. Daarom moeten we iig waakzaam zijn en onszelf steeds toetsen of we met God verzoend zijn.
Raptor schreef:Waarom is de toon zo vaak negatief (geldt niet voor iedereen!)? Wie in God gelooft, die heeft het eeuwige leven... Daarom zie ik 2005 - zoals elk jaar - positief tegemoet! Weer een jaar dichter bij Hem...
Gelooft zij God met diepst ontzag, Hij overlaadt ons dag aan dag met Zijne gunstbewijzen!
jas schreef:Raptor schreef:Waarom is de toon zo vaak negatief (geldt niet voor iedereen!)? Wie in God gelooft, die heeft het eeuwige leven... Daarom zie ik 2005 - zoals elk jaar - positief tegemoet! Weer een jaar dichter bij Hem...
Gelooft zij God met diepst ontzag, Hij overlaadt ons dag aan dag met Zijne gunstbewijzen!
En waarom vind je dat negatief? Het rijk van de antichrist moet noodzakelijk geopenbaard worden voor de wederkomst. Hoe eerder hij zich openbaart hoe liever ik het heb. Maar dat neemt niet weg, dat het een vreselijke tijd zal wezen. Ook zal er dan een schifting plaatsvinden tussen naamchristenen en oprechte christenen. Daarom stelt de Heere het ook vragend voor, of Hij nog geloof zal vinden op de aarde bij Zijn wederkomst.
Nogmaals, ik vind het positief, ik verlang naar Zijn komst.
O ja, dit wou ik nog zeggen. Eigenlijk ben jij nu negatief Raptor, dat je dit zo uitlegt.
Raptor schreef:jas schreef:Raptor schreef:Waarom is de toon zo vaak negatief (geldt niet voor iedereen!)? Wie in God gelooft, die heeft het eeuwige leven... Daarom zie ik 2005 - zoals elk jaar - positief tegemoet! Weer een jaar dichter bij Hem...
En waarom vind je dat negatief? Het rijk van de antichrist moet noodzakelijk geopenbaard worden voor de wederkomst. Hoe eerder hij zich openbaart hoe liever ik het heb. Maar dat neemt niet weg, dat het een vreselijke tijd zal wezen. Ook zal er dan een schifting plaatsvinden tussen naamchristenen en oprechte christenen. Daarom stelt de Heere het ook vragend voor, of Hij nog geloof zal vinden op de aarde bij Zijn wederkomst.
Nogmaals, ik vind het positief, ik verlang naar Zijn komst.
O ja, dit wou ik nog zeggen. Eigenlijk ben jij nu negatief Raptor, dat je dit zo uitlegt.
Hmm... Ik had het ook niet over jouw reactie, jas! Maar vaak gaat het er over dat mensen de toekomst met angst en beven tegemoet zien, en juist daar ging mijn reactie over. Volgens mij is dat op die manier niet negatief, althans niet negatief bedoeld! Het is alleen een constatering van een feit...
Volgens mij is het wel duidelijk dat we samen verlangen naar Zijn komst hier op deze aarde!
Aragorn schreef:Ik ben heel benieuwd wat dit jaar gaat brengen. Vorig jaar had ik ook niet kunnen verwachten hoe het er nu uit zou zien, ik laat me verrassen..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten