Daniëlkamp

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

oelewapper
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Daniëlkamp

Berichtdoor oelewapper » 24 dec 2004 23:30

Wie gaan er volgend/dit jaar (2005) allemaal op daniëlkamp van de JBGG?
Ikzelf ga naar Gengenbach, waar gaan jullie heen? :lol:

karel1
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor karel1 » 27 dec 2004 23:13

Ik mag niet meer mee. Ik ben jaren met deze kampen meegegaan, eerst als deelnemer, toen als staf, maar omdat ik nu noodgedwongen lid ben van een ander kerkgenootschap, mag ik niet meer mee als staflid...

Retep
Mineur
Mineur

Berichtdoor Retep » 28 dec 2004 08:10

Ik ga (waarschijnlijk) niet. Als de Heere het geeft hoop ik na mijn examens zelf op vakantie te gaan in de Belgische Ardennen.

Lorijntje
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Lorijntje » 28 dec 2004 16:19

[quote="karel1"]Ik mag niet meer mee. Ik ben jaren met deze kampen meegegaan, eerst als deelnemer, toen als staf, maar omdat ik nu noodgedwongen lid ben van een ander kerkgenootschap, mag ik niet meer mee als staflid...[/quote

Lijkt me erg leuk om een kinderkamp te leiden van Daniel. Helaas ook niet van de ware kerk..

johannes1
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor johannes1 » 28 dec 2004 16:20

lorijntje je zegt het verkeerd. er word niet gesuggereerd dat zij de ware kerk zijn, maar het gaat nu eenmaal uit van die kerk.
Want die Mij vindt, vindt het leven, en trekt een welgevallen van den HEERE. (Spreuken 8 vers 35)

mini
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor mini » 28 dec 2004 17:31

naja zeg, wat een kinderachtige reacties :roll: . Op gereformeerde scholen worden vaak ook alleen maar gereformeerde leerkrachten aangenomen, op refoscholen vaak ook alleen maar leerkrachten die van een refo-kerk zijn. lekker boeiend. Ze zijn toch niet voor niets van een kerk. Jij hebt er voor gekozen om naar een andere kerk te gaan, niet zij. en daar ging het hier niet over. er werd gevraagt wie er op danielkamp gingen.

Ikke niet :lol:

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 28 dec 2004 20:08

mini schreef:naja zeg, wat een kinderachtige reacties :roll: . Op gereformeerde scholen worden vaak ook alleen maar gereformeerde leerkrachten aangenomen, op refoscholen vaak ook alleen maar leerkrachten die van een refo-kerk zijn. lekker boeiend. Ze zijn toch niet voor niets van een kerk. Jij hebt er voor gekozen om naar een andere kerk te gaan, niet zij. en daar ging het hier niet over. er werd gevraagt wie er op danielkamp gingen.

Ikke niet :lol:

*gaat heel kinderachtig op mini reageren: ik ken refo scholen waar zelfs vrijgemaakte en gereformeerde leerkrachten les geven* :wink: :wink:

Dit is flauw.

Ik ben een aantal keren mee geweest, vondt het de alle aantal keren niks aan. MAar goed.

AssiFv
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor AssiFv » 28 dec 2004 20:24

Ik ga komende zomer naar Niederdieten. Lijkt me erg leuk.

Night
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Night » 28 dec 2004 22:31

Evelien schreef:Ik ben een aantal keren mee geweest, vondt het de alle aantal keren niks aan. MAar goed.

Bedankt he :)
Onderschrift? Waaronder dan?
En denk je dan dat iemand dat leest, daaronder?!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 28 dec 2004 22:41

Night schreef:
Evelien schreef:Ik ben een aantal keren mee geweest, vondt het de alle aantal keren niks aan. MAar goed.

Bedankt he :)

geen dank hoor..... :mrgreen:

Lorijntje
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Lorijntje » 29 dec 2004 17:56

johannes1 schreef:lorijntje je zegt het verkeerd. er word niet gesuggereerd dat zij de ware kerk zijn, maar het gaat nu eenmaal uit van die kerk.

:)

Pivo
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Pivo » 29 dec 2004 23:31

ben 1 keer meegeweest op danielkamp en was echt supergaaf! toch is het maar bij 1 keer gebleven. waarom weet ik eigenlijk ook niet. vorig jaar heb ik een kinderkamp geleid was echt super leuk! dit jaar is het nog niet zeker of ik het doe.

TheKeimpe
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor TheKeimpe » 31 dec 2004 16:00

TK gaat weer leiden.

Roosszje
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Roosszje » 01 jan 2005 19:50

karel1 schreef:Ik mag niet meer mee. Ik ben jaren met deze kampen meegegaan, eerst als deelnemer, toen als staf, maar omdat ik nu noodgedwongen lid ben van een ander kerkgenootschap, mag ik niet meer mee als staflid...

hoe kun je nu noodgedwongen lid worden van een ander kerkgenootschap, klinkt vaag, is het misschien niet?
Indien je vreugde wilt vermenigvuldigen, moet je haar delen.

Napoleon
Moderator

Berichtdoor Napoleon » 01 jan 2005 20:43

Roosszje schreef:
karel1 schreef:Ik mag niet meer mee. Ik ben jaren met deze kampen meegegaan, eerst als deelnemer, toen als staf, maar omdat ik nu noodgedwongen lid ben van een ander kerkgenootschap, mag ik niet meer mee als staflid...

hoe kun je nu noodgedwongen lid worden van een ander kerkgenootschap, klinkt vaag, is het misschien niet?

wellicht geen ger. gem. in de buurt van de nieuwe woonplaats o.i.d.?
Verder, verder,
altijd maar vooruit
van stad naar stad,
van oost naar west,
van noord naar zuid

Terug naar “Archief”