One night stand

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 16 dec 2004 01:34

rosechild schreef:
Aragorn schreef:
Lalage schreef:
Aragorn schreef:Nee twordt echt duidelijker zo. :roll: :mrgreen:

Syfillis heb ik wel van gehoord, maar weet niet precies wat het is. Gonorroe zegt me nog minder dan druiper.

Heb je dat niet op school geleerd ofzo? Ik ben het ook een beetje vergeten, maar bij druiper kan je je toch wel iets voorstellen...

Ik kan me er wel iets bij voorstellen, maar geen idee wat het precies inhoudt (ondertussen wel, nu ik het ff opgezocht heb). Op school hebben ze het daar geloof ik niet eens uitgebreid overgehad, maar ik heb ook maar 3jaar biologie gehad.

ik heb ook maar 3 jaar biologie gehad en weet echt wel wat alle soa´s etc inhouden. en nee dat is niet omdat ik ze heb of wat dan ook voordat de flauwe grapjes komen.

Tja, ik dus niet. Heb me er ook nooit echt in verdiept en is ook niet echt relevant voor mij.

rosechild
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor rosechild » 17 dec 2004 13:06

nee voor mij wel :? :roll:
noem het meer een stukje algemene ontwikkeling
gods hand creeërt prachtige dingen

Yiska
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Yiska » 19 dec 2004 15:42

peentje en hydro hadden het net (sorry, ik weet nog niet hoe je dat zo mooi kunt citeren enzo.. :oops: ) over of een one-night-stand in combinatie met spannend. Maar levert het niet juist spanningen op? Ik zou er iig heel veel moeite mee hebben, zeker omdat het in de meeste gevallen echt gaat om puur de seks en dat er niet echte liefde bij komt kijken. Het zou altijd in mn kop blijven rondspoken, denk ik.
Maar iedereen heeft hier natuurlijk zijn eigen opvattingen over. Moeilijke situatie dus.
ik sta in de fik...

Hydro
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Hydro » 20 dec 2004 10:01

Yiska schreef:peentje en hydro hadden het net (sorry, ik weet nog niet hoe je dat zo mooi kunt citeren enzo.. :oops: ) over of een one-night-stand in combinatie met spannend. Maar levert het niet juist spanningen op? Ik zou er iig heel veel moeite mee hebben, zeker omdat het in de meeste gevallen echt gaat om puur de seks en dat er niet echte liefde bij komt kijken. Het zou altijd in mn kop blijven rondspoken, denk ik.
Maar iedereen heeft hier natuurlijk zijn eigen opvattingen over. Moeilijke situatie dus.

Volgens mij bedoelde ik meer dat het spannend is in de zin dat je eigenlijk wel weet dat je fout bezig bent, maar ondanks dat toch probeert iemand van het andere geslacht zover te krijgen dat'ie met jou naar bed gaat. En er zijn genoeg mensen die het helemaal niet uitmaakt of ze deze avond met A naar bed gaan en 3 dagen later met B.
Afbeelding
Werken is een hinderlijke onderbreking van de vakantie.

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 20 dec 2004 11:33

Inderdaad, ik kan mij het soms wel goed voorstellen dat mensen dat spannend vinden. Ik heb zelf verkering, maar ik kan inprincipe wel iemand zo ver krijgen dat ze met mij naar bed zou gaan, echt alleen puur voor de seksuele ervaring c.q. bevreding.

Ik moet het soms 3 weken zonder mijn vriendin stellen en dat geeft wel eens spanningen, denk nou niet dat ik naar twee weken op vrouwen jacht ga ofzo, maar dan verlang ik toch echt naar haar.

Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die dan zo erg verlangen dat ze zich niet meer kunnen in houden en gewoon iemand 'nemen' sorry voor de woordspeling maar dat is het nou eenmaal. Mensen die seks als seks zien, wij geloven dat seks iemand totaal verbind met geest en lichaam iets totaals, er zijn mensen die seks alleen iets lichamelijks vinden en het dan ook gewoon doen...
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 20 dec 2004 15:16

rosechild schreef:nee voor mij wel :? :roll:

Ik weet niet of het voor jou relevant is, dat ligt er natuurlijk aan of je een of meerdere seksuele relaties hebt. Verder meen ik best een redelijke algemene ontwikkeling te hebben, maar hier wist ik nog even niet alles van.

peentje
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor peentje » 23 dec 2004 09:51

zulke dingen vind ik vaak moeilijk om er een mening over te vormen,
What a wonderfull girl!!

rosechild
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor rosechild » 05 jan 2005 21:10

Aragorn schreef:
rosechild schreef:nee voor mij wel :? :roll:

Ik weet niet of het voor jou relevant is, dat ligt er natuurlijk aan of je een of meerdere seksuele relaties hebt. Verder meen ik best een redelijke algemene ontwikkeling te hebben, maar hier wist ik nog even niet alles van.

dan weet je het nu
gods hand creeërt prachtige dingen

peentje
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor peentje » 06 jan 2005 08:39

Raido schreef:..... Mensen die seks als seks zien, wij geloven dat seks iemand totaal verbind met geest en lichaam iets totaals, er zijn mensen die seks alleen iets lichamelijks vinden en het dan ook gewoon doen...

Dat is toch ook zo, het is iets wat geest EN lichaam verbindt.
What a wonderfull girl!!

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 06 jan 2005 09:03

Nee, dat geloven wij... dus is het voor ons zo

peentje
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor peentje » 06 jan 2005 09:52

Dus mensen die het als iets lichamelijks zien, die doen het maar gewoon, en hebben niet zo iets van, "heej, ik voel iets"en dan bedoel ik iets van een apart gevoel ofzo, zoeits doe je toch niet met een "leeg" gevoel.
What a wonderfull girl!!

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 06 jan 2005 10:34

Een ONS is voor mensen die gewoon een keer lekker seks willen hebben net als je naar de hoeren gaat, je voelt je echt niet aangetrokken tot de persoon (de hoer) maar tot dat wat tussen de benen zit, is dat geestelijk aangetrokken tot die persoon... nee...

peentje
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor peentje » 06 jan 2005 16:37

nee das waar
What a wonderfull girl!!

Steviniella
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Steviniella » 06 jan 2005 17:38

Raido schreef:Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die dan zo erg verlangen dat ze zich niet meer kunnen in houden en gewoon iemand 'nemen' ...

Mmm, ik kan me dit weer heel moeilijk voorstellen... Oké, het gebeurd...
Maar, in het geval van Raido, niet eens 3 weekjes te kunnen wachten op je vriendin...
Tsja, dan heb je toch ook geen zelfbeheersing??? Tuurlijk, wordt je verlangen naar je vriend(in) met de dag groter, maar wordt dan weer volledig bevredigt op het moment dat je hem/haar weer ontmoet!!

*mijn kijk hierop hoor... :wink: *
Je bent een parel in Gods hand!!!

peentje
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor peentje » 07 jan 2005 11:04

daar heb je gelijk in, maar waar het om ging, is dat het na al die tijd dat je bij elkaar bent, niet alleen genoeg dat je bij elkaar bent, (het een vlees worden om het zo te zeggen), en dank kan lang niet iedereen zich zelf beheersen, tis trouwens niet alleen bij mensen die al langer bij elkaar zijn, er zijn er ook die er al veel eerder er aan beginnen.
What a wonderfull girl!!

Terug naar “Archief”