Christa schreef:Raido schreef:Het bankje aan de parkvijver, niet bijzonder... wel voor mij en mijn vriendin
Goed ik dat weet... die weet ik wel te vinden![]()
ik ook wel

Moderator: Moderafo's
Yiska schreef:...en een goede tweede: Kampen, aan de IJssel, ten hoogte van het station, in de bush-bush, samen over het water starend naar een ondergaande zon...
*zwijmel* *zwijmel*
Yiska schreef:Wauw!! Kampen-kenners... Meer richting de woonboot. Als je vanaf de brug naar de woonboot loop dan zit daar ergens aan de rechterkant een hele smalle doorgang, gecreeert door allerlei takken die je naar een heel mooi openplekje aan het water leidt. Geweldig!
Hydro schreef:Yiska schreef:Wauw!! Kampen-kenners... Meer richting de woonboot. Als je vanaf de brug naar de woonboot loop dan zit daar ergens aan de rechterkant een hele smalle doorgang, gecreeert door allerlei takken die je naar een heel mooi openplekje aan het water leidt. Geweldig!
Tja, aan de linkerkant zit het station.... Als ik er langs kom zal ik er wel eens op letten. Of met een verrekijker aan de overkant gaan staan
. Weet ik ook wie Yiska is...
.
Lucky7 schreef:Hydro schreef:Yiska schreef:Wauw!! Kampen-kenners... Meer richting de woonboot. Als je vanaf de brug naar de woonboot loop dan zit daar ergens aan de rechterkant een hele smalle doorgang, gecreeert door allerlei takken die je naar een heel mooi openplekje aan het water leidt. Geweldig!
Tja, aan de linkerkant zit het station.... Als ik er langs kom zal ik er wel eens op letten. Of met een verrekijker aan de overkant gaan staan
. Weet ik ook wie Yiska is...
.
Yiska heeft last van kijkers op de andere oever hahahahaha
Kijkers neem gelijk ff fotowtoestel mee voor het stelletjes topic
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 27 gasten