Moderator: Moderafo's
Marnix schreef:Ik ken mensen die dat ook te horen kregen en omdat er geen genezing volgde, ze gingen twijfelen of hun geloof wel goed is.
Zareb schreef:Marnix schreef:Ik ken mensen die dat ook te horen kregen en omdat er geen genezing volgde, ze gingen twijfelen of hun geloof wel goed is.
Dat is inderdaad het risico wat je dan loopt. Ik herinner me de periode in m'n eigen leven waarin ik de hemel plat heb gebeden om van mijn geaardheid af te komen. maar dat gebeurde niet, dus dacht ik toen ook dat ik niet goed genoeg geloofde. (inmiddels weet ik gelukkig beter)
Op het gebed doet God grote wonderen, maar het is geen vanzelfsprekendheid. Misschien is het maar het beste om elk gebed te besluiten met de door Jezus Zelf uitgesproken woorden: "Uw wil geschiede"
marcel081276 schreef:Heeft iemand wel eens dit stukje wel eens gelezen..?
17 En degenen, die geloofd zullen hebben, zullen deze tekenen volgen, in Mijn Naam zullen zij duivelen uitwerpen; met nieuwe tongen zullen zij spreken.
18 Slangen zullen zij opnemen en al is het, dat zij iets dodelijks zullen drinken, dat zal hun niet schaden; op kranken zullen zij de handen leggen, en zij zullen gezond worden.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 25 gasten