kees81 schreef:kees81 schreef:hebben jullie de koran gelezen? want als je de volgende uitspraak doet: De islam is een kille religie, zonder god van liefde, maar met kadaverdiscipline vind ik dat je dat je uitspraak te vergelijken is met dat wat moslims over de christenen zeggen... ik vind hem gewaagd. ik neem aan dat je je in de islam hebt verdiept?
nog geen antwoord gehad helaas..
Wat is bestudering..
ik heb me zeker wel verdiept in de koran...maar de vraag is.. heb jij je wel verdiept.. in de dingen die je zegt?
Het hele ierse probleem gaat niet over geloof.. Sterker nog, de meeste geloven niet eens. Het is een verzuiling.. de ene wil bij Engeland horen de ander wil onafhankelijk zijn.
2e de molukken..
Is het niet zo, dat er "troepen" ofwel jihad strijders van arabische landen de molukken zijn opgestormd om de christenen te doden?
antw. Jawel
Is het niet zo dat de chr. zich moeten verdedigen met zelf gemaakte wapens? en de moslims zware wapens hebben....
antw. Jawel
(lees eerst even de geschiedenis, voordat je wijze woorden uitspreekt)
Nudan...
De oorlog, in Servie en Kroatie..
Ook daar denk ik dat je eerst even moet verdiepen wat er gaande is en is geweest.
Het zijn niet de christenen, die de moslims hebben vermoord.. het zijn de Serven. Of wil jij zeggen dat er een geloofsoorlog aan de gang was?
Ook hier een hoop onzin...
------------------------------------------------------------------------------
Natuurlijk predik ik niet dat Christenen beter zijn dan andere..
Een ieder doet waar zijn Heilig boek naar leert.
(zoek maar eens op wat de laatste woorden van Mohammed waren,
en wat de laatste woorden van Jezus waren)