Er zijn genoeg dingen die je kunt doen om het "willen"onmogelijk te maken.
Ga niet samen zitten als je erg "gewillig"bent.
En dat is voor de vrouwen altijd rond de ovulatie.
Zorg dat de deur van de kamer open staat.
Begin altijd met samen uit de Bijbel lezen en bidden.
En hou gewoon je kleren aan.
Ga lekker buiten een stuk wandelen.
Zet je gedachten op iets anders. Zorg dat je op dat moment niet te intiem zoent.
waarom zou een vrouw gewillig zijn rond de ovulatie, heeft ze dan meer zin in sex ? meestal zijn ze toch sagerijniger of meer aan het brompotten.
Deur van een kamer open laten staan. ja kan , hoezo privacy je kan ook intiem zijn zonder te vrijen hoor , maar een open deur helpt daar niet bij
buiten wandelen, hmm daar kan je het ook doen hoor, niet dat dat gebruikelijk is of dat ik dat zou doen maar een stil plekje is nog wel te vinden als men wil
niet intiem zoenen, buh hoe heb jij sexuele ervaring opgedaan ? ga je van zoenen dan ook al zwanger worden als dat al niet mag omdat je dan evt verder zou kunnen gaan dan kan je beter in een kooi gaan zitten.
dit lijkt wel ten koste van alles voorkomen dat je zwanger wordt, cq intiem wordt en zo leer je elkaar dus niet kennen.
Juist het bij elkaar zijn en gezond verstand gebruiken leer je elkaar beter kennen , waarom zou je dan niet mogen zoenen. moet je dan braaf je pootje ophouden.
wat je ook kan doen is een kuisheidsgordel laten maken he :shock
ik weet niet of jij tegen een pil bent dat vroeg ik me opeens af want afgezien dat het helpt tegen een ongewenste zwangerschap (geen sexs voor het huwelijk , ik weet het ) kan het ook helpen tegen een onregelmatige cyclus en migraine die rond de ovulatie tijd optreedt. Dus zo wie zo hoeft een pil in mijn ogen niet slecht te zijn.