joepie schreef:Ik ben toch blij dat we buiten God nog iemand hebben die Hem wil helpen met het oordelen van de mensheid. Is oprecht een hele opluchting. Had altijd al gedacht dat Hij dat nooit alleen zou kunnen. Want zeg nu zelf: hoe zou Hij heel de mensheid kunnen oordelen terwijl het er ondertussen miljarden zijn? Nee, het is wel goed dat hij daarvoor Jas aangewezen heeft om Hem erbij te helpen..........
Of: Zou God het toch zonder jas kunnen??????
En heeft hij voor jas alleen maar de opdracht om God EN de naaste lief te hebben. Hem te eren door te laten zien aan de ongelovige tomassen hoe groot God is? En die ongelovige tomassen misschien nog eens en nog eens en nog eens de wonden te laten zien in de zij van Jezus Christus.
Misschien zou het maar zo kunnen dat God wil dat jas een licht in de wereld is wat schijnt voor hen die in het donker zijn. Zoiets als lokkertje. Weet je wel zo een ding wat schijnt en vliegen aantrekt?
Zou ook maar zo kunnen.......
Alleen lijkt het dat jas het nog niet weet wat hij zou moeten kiezen..
Ja dit is een puur hatelijke reactie die kant noch wal raakt. De dingen die jij hier zegt, hebt ik niet gezegd. Je bent door en door vervuld met haat. Uit je woorden blijkt dat je geen liefde hebt voor de Waarheid. Ik zeg het heel vriendelijk ook nog maar eens tegen jou: Ik heb geen andere waarheid dan die van God. En die is voor elk mens, ook voor jou in Zijn Woord te lezen. En hoewel alle kritiek zich nu op mij richt, (waar ik overigens dankbaar voor ben), is het kritiek die voortkomt uit de beraadslagingen van de vleselijke mens, waarvan jij er dus blijkbaar ook één bent. Toon mij uit Gods Woord aan dat ik een vreselijke dwaalleer verkondig, en ik herroep alles. En met aantonen bedoel ik dat al mijn topics weerlegd worden, dus niet zo maar een regeltje hier of daar, maar een goed beargumenteerd verhaal. Dan ben je een man of vrouw. Dus mijn verzoek is, maak je beschuldiging hard of zwijg voor eeuwig. En denk ook eens na tegen wie je eigenlijk strijdt. Heb je ook de postings van Collateral gelezen?