Laatste aanschaf via internet waren twee LP's van Arvo Pärt. Ik heb liever de dingen in mijn handen, maar Arvo op vinyl kon ik nergens vinden. Als ik iets bestel is het het liefst dicht bij de bron, dus bij een platenlabel zelf.
scape
Moderator: Moderafo's
scape schreef:Laatste aanschaf via internet waren twee LP's van Arvo Pärt. Ik heb liever de dingen in mijn handen, maar Arvo op vinyl kon ik nergens vinden. Als ik iets bestel is het het liefst dicht bij de bron, dus bij een platenlabel zelf.
scape
tkf schreef:Je kent de mensen niet, dus dat maakt het al een flink stuk onbetrouwbaarder.
Aragorn schreef:scape schreef:Laatste aanschaf via internet waren twee LP's van Arvo Pärt. Ik heb liever de dingen in mijn handen, maar Arvo op vinyl kon ik nergens vinden. Als ik iets bestel is het het liefst dicht bij de bron, dus bij een platenlabel zelf.
scape
Mm, bij de meeste labels kan dat niet, toch?
scape schreef:Aragorn schreef:scape schreef:Laatste aanschaf via internet waren twee LP's van Arvo Pärt. Ik heb liever de dingen in mijn handen, maar Arvo op vinyl kon ik nergens vinden. Als ik iets bestel is het het liefst dicht bij de bron, dus bij een platenlabel zelf.
scape
Mm, bij de meeste labels kan dat niet, toch?
Oei, dat weet ik niet. Vaak zijn independent dancelabeltjes en artiesten weer gekoppeld aan een platenzaak die ook online verkoopt. Tenminste, binnen mijn genre. In combinatie met kleine oplages is dit meestal de handigste manier.
Ik denk dat voor de grote jongens de distributie voldoende is, zodat die niet zelf hoeven te verkopen.
peace, Scape
eddywally schreef:Ik moet dan ten eerste een serial ata controller kopen en daarna een 74 gb serial ata hardeschijf kopen en ik wil daar mijn geld nog niet voor besteden bij mijn volgende upgrade waarschijnlijk wel.
maar dan moet het wel een dual systeem; waarschijnlijk dual amd of dual xeon cpu.
henkie schreef:(Deze Peiling is aangevraagd door MeneerAart)
Koop jij wel eens via internet?
Geef eens aan wát jij wel eens koopt en wáár. Heb je nog leuke shoptips laat het dan weten in dit Topic.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 18 gasten