Aragorn schreef:jas schreef:Aragorn schreef:Ik bedoelde jou ook niet, maar de door jou zo gehate kinderen in het midden-oosten.
Sorry, maar je begrijpt me toch echt verkeerd. Ik haat die kinderen helemaal niet. Ik haat de ouders om hetgeen ze die kinderen aandoen en ik haat de religie die ze aanhangen omdat deze probeert mijn God te onteren.
Ik ben blij dat je dit zo zegt, maar het is wel in tegenspraak met al je eerdere postings hierover.
Die ouders zijn ook zulke kinderen geweest, en als je de kinderen niet haat, waarom zou je er dan plezier in hebben dat ze verloren gaan ipv behouden worden?
Ik haat de vijanden van de waarachtige God, en dan niet het soort vijandschap wat van nature elk mens heeft, en waar je al eerder op doelde, maar de actieve vijandschap gericht tegen God en de christenen, met de bedoeling deze uit te roeien. dat soort vijanden, ja, zolang ze dat zijn, haat ik ze met een volkomen haat. En je weet misschien wat een volkomen haat is? Dat is een haat die me van God is geschonken, hoe paradoxaal dat ook klinkt. Want alleen van God kan iets komen wat volkomen is, al het andere is maar onvolkomen.