Mijn verdriet

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 04 sep 2004 19:46

Hay Marit,

Ja dit is inderdaad erg moeilijk, maar God schijnt overal een bedoeling mee te hebben, je zou wat kunnen zoeken op dit forum met welke vragen ik zit en zat. Daar zaten erg veel waarom vragen tussen, ook mij is iemand ontvallen (ik zei toen afgepakt), maar toch heeft God er zijn bedoeling mee, het was toen mijn vriendin, ik heb nu een andere vriendin (uit Gods hand ontvangen), ik heb een dijk van een depressie achter de rug nadat mijn vriendin overleed, nu heeft mijn vriendin (die ik nu heb), ook met een zware depressie te kampen, ik kan haar steunen en begrijpen dat had ik eerst nooit gedaan, ook ben ik van plan om de psychiatrie in te gaan... Gods wegen zijn ondoorgrondelijk....

Groetjes...

Harm-Jan

P.S. wees niet verwonders refowebbers dat ik zo reageer, God bestaat blijkbaar toch, en heeft eindelijk gehoord dat ik bad!
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

Krully
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Krully » 06 sep 2004 12:21

Raido schreef:Hay Marit,

Ja dit is inderdaad erg moeilijk, maar God schijnt overal een bedoeling mee te hebben, je zou wat kunnen zoeken op dit forum met welke vragen ik zit en zat. Daar zaten erg veel waarom vragen tussen, ook mij is iemand ontvallen (ik zei toen afgepakt), maar toch heeft God er zijn bedoeling mee, het was toen mijn vriendin, ik heb nu een andere vriendin (uit Gods hand ontvangen), ik heb een dijk van een depressie achter de rug nadat mijn vriendin overleed, nu heeft mijn vriendin (die ik nu heb), ook met een zware depressie te kampen, ik kan haar steunen en begrijpen dat had ik eerst nooit gedaan, ook ben ik van plan om de psychiatrie in te gaan... Gods wegen zijn ondoorgrondelijk....

Groetjes...

Harm-Jan

P.S. wees niet verwonders refowebbers dat ik zo reageer, God bestaat blijkbaar toch, en heeft eindelijk gehoord dat ik bad!

Beste Harm-Jan,

bedankt voor je bericht.
Ik begrijp wel dat God hier een bedoeling mee heeft maar, ik zie Zijn weg nog niet...
Soms denk ik waar is dit nou goed voor..
Maar ik zie ook wel de mooie kanten hiervan.
Voordat pa ziek werd heb ik verkering gekregen met een fantastische jongen die me begrijpt waar ik mezelf mag zijn.
Dan is ook heel groot, verder heb ik een nog betere band gekregen met mijn zussen en broer en ouders.
Er zijn ook nog mooie dingen in mijn leven, ondanks dat deze weg ontzettend zwar is.
Maar ik ben niet alleen, Hij heeft het beloofd Wie Mij aanroept in de nood, vindt Mijn gunst oneindig groot!!!!
Gode zij dank dat ik ondanks alles nog geloven kan en mag...

Marit
Wat moet ik doen opdat ik zalig worde?
Geloof in den Heere Jezus Christus en gij zult zalig worden.

Wat een troost!!Wat een bemoediging!

Terug naar “Archief”