Moderator: Moderafo's
Ik heb nu een halfjaar verkering. En echt met de allerlierste jongen die er is! Toch zit ik met een probleem. Ik ben nogal jaloers aangelegd. Mijn vriend weet dat niet. Tenminste dat denk ik. Ik weet niet of hij er wat van merkt. Maar ik weet absoluut niet hoe ik ermee om moet gaan. Moet ik erover praten met hem. Maar dan ben ik weer bang dat hij mij een aansteller vind. Hij is zo lief, leuk en knap, hij kan gewoon alle meiden krijgen die hij wil. En als ik dan laat blijken dat ik jaloers ben dan ben ik bang dat hij me aan de kant zet.
rosekapje schreef:Deze vraag, (of dit verhaal) kreeg ik via PeeBee binnen,Ik heb nu een halfjaar verkering. En echt met de allerlierste jongen die er is! Toch zit ik met een probleem. Ik ben nogal jaloers aangelegd. Mijn vriend weet dat niet. Tenminste dat denk ik. Ik weet niet of hij er wat van merkt. Maar ik weet absoluut niet hoe ik ermee om moet gaan. Moet ik erover praten met hem. Maar dan ben ik weer bang dat hij mij een aansteller vind. Hij is zo lief, leuk en knap, hij kan gewoon alle meiden krijgen die hij wil. En als ik dan laat blijken dat ik jaloers ben dan ben ik bang dat hij me aan de kant zet.
Ik zal maar meteen met de deur in huis vallen, ik ben verliefd op de ex van mijn broer. Ik krijg de indruk dat ze mij ook wle ziet zitten. Maar daarnaast weet ik dat mijn broer haar ook nog erg leuk vind en er heel lang me gezeten heeft toen het uitging. Aan de ene kant wil ik er voor gaan, maar aan de andere kant wil ik mijn broer ook niet voor het hoofd stoten. Wat moet ik doen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten