Moderator: Moderafo's
saartje schreef:wat ik nog ff kwijt wil, is dat ik het onzettend bewonder als mensen aan zo'n relatie een eind KUNNEN maken. Ik kan het niet, nu niet tenminste, vooral omdat ik het niet WIL denk ik. Ik wil er gewoon niet aan, ik hou van hem
Lalage schreef:MM, geloven je kinderen dan ook niet meer allemaal? Of zitten er ook gemengde stellen tussen die niet hetzelfde geloven?
Mariamagdalena schreef:Lalage schreef:MM, geloven je kinderen dan ook niet meer allemaal? Of zitten er ook gemengde stellen tussen die niet hetzelfde geloven?
De oudste doet er niet zoveel meer aan, en voor de rest zijn ze gemengd gelovig, maar de vriendin van de oudste is dus atheistisch opgevoed en die moeder is nogal overheersend, ze vindt geloof maar onzin.
En verder wordt er wel naar de kerk gegaan, alleen zouden ze wat mij betreft meer mogen bidden, voor hun eigen geluk. Omdat je een band met God en Jezus moet onderhouden en niet moet laten verwateren.
Mariamagdalena schreef:Lalage schreef:Maar gaan ze naar verschillende kerken dan, als ze 'gemengd gelovig' zijn?
Ja, naar de kerk van het meisje, meestal.............
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten