Hoe weet je 't nou????

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

johannes1
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor johannes1 » 05 aug 2004 20:51

Gershwin schreef:.. maar als je dus het idee hebt dat ze je wel zou kunnen zien zitten, valt dat extreem goed te testen door zo'n verhaal op te hangen 8)

Wat ook een idee is: je stuurt een van je beste vrienden er op af (Kootje! please! je had het trouwens wel eens kunnen vertellen, behrijpie? :wink: ) en je laat die een negatief verhaal over jou ophangen en die vriend kijkt of zij het voor je op gaat nemen, en zoja, hoe fanatiek :D

de oplossing :!:
Want die Mij vindt, vindt het leven, en trekt een welgevallen van den HEERE. (Spreuken 8 vers 35)

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 05 aug 2004 20:53

Ja, of ze luistert geinteresseerd en denkt: tsjoh, wist niet dat het zo'n eikel was, en daar gaan de vlinders op zoek naar een ander.. 8)

johannes1
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor johannes1 » 05 aug 2004 20:55

probleem opgelost voor sommige :?:
Want die Mij vindt, vindt het leven, en trekt een welgevallen van den HEERE. (Spreuken 8 vers 35)

Gershwin
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Gershwin » 05 aug 2004 21:04

Nouja, daarom moet je goed uitkijken wie je er dan op afstuurt :wink:
*biedt zich aan als vrijwilliger*

maar even serieus: weten is niet het goede woord bij liefde, je moet het voelen. Heel bevindelijk. Als je niet het gevoel hebt dat ze je leuk vindt kan je het sowieso wel vergeten. En even serieus: voor een onpartijdig oordeel is het helemaal geen gek idee om, als je haar in groter gezelschap gaat zien, van te voren aan een willekeurige bekende te vragen of die in de gaten wil houden hoe ze tegen jou doet en hoe ze naar je kijkt. Zelf kun je dat op zich rationeel gezien niet objectief beoordelen.
Together, we can. But we won't.

Goodbye.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 05 aug 2004 21:08

Maar diegene kan je ook weer belazeren natuurlijk, of dingen fout interpreteren. Zo was het bij mijn eerste vriendin zo dat m´n vriend zei± ja volgens mij vind ze jou wel leuk. Niet omdat hij dat nou wist, maar om mij over de streep te trekken, maar helaas bleek het niet zo te zijn.. :mrgreen: Oke, dat zette wel weer een aantal dingen in gang waardoor het een poosje later alsnog raak was, dus wat dat betreft was ik hem wel weer dankbaar. :D

Terug naar “Archief”