Motormuis schreef:Mariamagdalena schreef:Motormuis schreef:En dat de kat nooit van huis is (jij bent de kat begrijp ik

), lijkt me onwaarschijnlijk. En dan vervolgens heel stoer zeggen dat er dan nog niks gebeurt.
Begrijp me goed, er hoeft niks te gebeuren, maar ga nou niet hoog van de toren blazen, zo van "mijn kinderen doen zulke dingen niet". Daar geloof ik dus niet in he.
Ik denk niet dat het bij haar is zovan : dat doen mijn kinderen niet. Want als je eerdere postings van haar hebt gelezen, dan kiezen haar kinderen daar zelf voor.
Er zijn tegenwoordig nl steeds meer Christelijke jongeren die er zelf voor kiezen om maagd te blijven.....................
Ja, dat weet ik en dat is ook heel mooi. Maar dat geeft nog geen garantie dat er niks gebeurt. Heb ik echt wel van mensen gehoord, die er ook voor kozen. Maar in een beroerd moment zonder geloof, hebben die mensen toch sex met elkaar gehad. Laten we nou niet net doen, alsof onze keuze ons altijd bewaard voor alles. Dan onderschatten we de listigheid van de duivel.
Was op vakantie maar toch nog even een kleine reactie.
Ik weet inderdaad wat de duivel kan doen.
Maak je daarover geen zorgen.
Daarbij is het dus echt zo dat ik eigenlijk altijd thuis ben als mijn kinderen thuis zijn. Waarom ik weet dat ze dat niet zullen doen?
Omdat ze dat niet willen en eigenlijk hier in huis erg weinig privecie hebben. Daarbij is het niet hun eerste verkering en hebben ze beide een slechte ervaring op dat gebied. Dus zijn ze extra voorzichtig om elkaar zeker niet te beschadigen. Die beschadiging is er al vanuit de vorige relaties. Dus het willen is er en het werken eraan doen ze samen met God.
Daar mag je ook gerust op vertrouwen.
Want laten we eerlijk zijn, er zijn vele stelletjes die rein het huwelijk in gaan die elkaar net als zij dagelijks zien, en vele stelletjes die dat niet doen die elkaar alleen in het weekend zien.
En dan nu maar weer gewoon on topic, wilde het alleen nog even kwijt