Moderator: Moderafo's
bloempie19 schreef:Ik denk idd dat het beter is om in de regio Utrecht/ Gelderland iets te zoeken. Dat ligt wat centraler.
Bovendien moet je er ook op letten dat er mensen zijn die 's maandags weer moeten werken en als je vanuit Friesland helemaal naar Zeeland moet rijden, dan lijkt het mij niet zo aantrekkelijk om het hele weekend te blijven.
moppie schreef:ik woon midden tussen de campings.......1 min rijden vanaf de snelweg.
Is dat een idee.
Je zit hier bij het strand, bij het bos bij de heide, en bij de snelweg. station is 5 min met de auto.
Best wel een ideale locatie lijkt me
paprikameisje2 schreef:moppie schreef:ik woon midden tussen de campings.......1 min rijden vanaf de snelweg.
Is dat een idee.
Je zit hier bij het strand, bij het bos bij de heide, en bij de snelweg. station is 5 min met de auto.
Best wel een ideale locatie lijkt me
yep mee eens, lekker centraal, met de trein ook uitstekend te bereiken, en ook heel centraal in Nederland. Ook dus een keer voor onze noordelingen. Dus omstreken hardewijk????
plus mooie omgeving, veluwemeer, strand, vis, moutinbike, bos, alles wat er maar is, is daar!!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten