Ongeveer twee maanden geleden is er op een bijzonder nare manier een einde gekomen aan een relatie die ik had.
Van het ene op het andere moment was zij al haar gevoelens voor me kwijt, en verliefd op een ander.
Ik was enorm verliefd, en zoals je zult begrijpen volledig kapot, zo erg dat ik een week niets kon, zelfs niet bidden. Ik was alleen maar kwaad op God, die mij dit tenslotte had aangedaan.
Nu, iets later, denk ik er wat anders over, ik heb God gevraagd om me te laten zien op welke manier het hele gebeuren in zijn plan met mij past, maar dat zal wel veel later zichtbaar worden.
Dit is wat er aan vooraf ging.
Want nu komt het echte probleem.
Ik ben door de manier waarop het uit is gegaan en de hel van de eerste week erna behoorlijk beschadigd. Ik kan gewoon niet meer geloven dat een meisje zou menen wat ze zegt als ze haar gevoelens voor me uit.
Ik heb voor mezelf maar besloten om voorlopig alle "speciale" mensen die ik tegenkom op afstand te houden, want ik ben alleen maar bang om gekwetst te worden.
Ik dacht dat ik er overheen was, maar op het moment dat een goede vriendin en ik twee weken geleden erg close werden sloeg ik emotioneel helemaal dicht, mede daardoor gaat dat niets worden.
Ik kan gewoon geen vertrouwen meer hebben dat mensen menen wat ze voelen.
Ik weet dat twee maanden misschien nog maar kort is, maar ik heb toch erg de behoefte om dit van me af te schrijven...
Wat nu als dit blijft? Loop ik nu een bindingsangst op die me de rest van mijn leven blijft achtervolgen?
Ik ben veel te bang om een relatie aan te gaan, ik zie alleen maar mijzelf en de ander gekwetst worden...