Is alweer een paar weken geleden dat ik hier gekeken heb... vandaar dat het me een beetje verbaast.

Moderator: Moderafo's
HOJO schreef:Tjonge... zijn jullie hier nou steeds over bezig????![]()
Is alweer een paar weken geleden dat ik hier gekeken heb... vandaar dat het me een beetje verbaast.
Mariamagdalena schreef:Zo koopt een van onze vrienden "liefde" van Marokaanse jongetjes op het Centraal Station in Amsterdam.
Ik zal nooit mijn mening daarover geven.
Als Christen ben je anders, leef je anders. Ik ben wel in de wereld, maar niet van de wereld.
Ik doe niet aan al die dingen mee, maar word er door het werk wel mee geconfronteerd, dus veel is voor mij: horen, zien en zwijgen.
BJW schreef:Ik denk niet dat de bijbel Homo of lesbisch zijn veroordeeld. Maar de sex tussen 2 dezelfde geslachten.
Cuore di Leone schreef:BJW schreef:Ik denk niet dat de bijbel Homo of lesbisch zijn veroordeeld. Maar de sex tussen 2 dezelfde geslachten.
dus God laat mensen geboren worden, die van nature een seksueel instinct hebben die zondig is? laat God mensen geboren worden, die door lief te hebben juist zondigen?
thespiritisinsideus schreef:ik vind eht nogal getuigen van vrij weinig respect naar de vorige bijdragen om nu zomaar te stellen dat de bijbel vrij duidelijk is, als die bijbel zo duidelijk was dan hadden we nu niet zo een lange discussie
lees ook eens wat voor ongezonde ideeen Paulus over het huwelijk heeft. En vergelijk dat eens met Genesis 1.columbus schreef:thespiritisinsideus schreef:ik vind eht nogal getuigen van vrij weinig respect naar de vorige bijdragen om nu zomaar te stellen dat de bijbel vrij duidelijk is, als die bijbel zo duidelijk was dan hadden we nu niet zo een lange discussie
wat is er niet duidelijk aan wat o.a. Paulus over homosexualiteit schrijft?
kurtyo schreef:Waar ik me aan erger is de veroordelende houding van veel mensen. Jammer is dat.
@ Mariamagdalena: mag ik vragen waarom je in hemelsnaam steeds loopt te prediken over die 'scene' van je?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten